Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید لطفی دستیار محمود فکری در نفت مسجد سلیمان معتقد است که دلیل اصلی ناکامی فکری در استقلال کارشکنی عده ای در داخل این باشگاه بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دستیار محمود فکری در نفت مسجدسلیمان می گوید قبلا شرایط سخت تر از این را در این تیم تجربه کرده اند و به زودی نفت mis را به اوج بر می گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید لطفی که قبلاً تجربه کار با محمود فکری در نفت مسجدسلیمان در لیگ یک را داشته در مورد اینکه آیا این تجربه به آن‌ها در فصل جاری کمک می‌کند یا خیر به خبرنگار ما گفت:

ما با فرهنگ مسجدسلیمان آشنا هستیم و از آنجایی که من کرد هستم و آنها نیز بختیاری هستند از نظر قومیتی فاصله آنچنانی نداریم و جدا از این در آن یک سال و نیمی که با هم زندگی کردیم خیلی از آداب و رسوم آن ها را یاد گرفتم، انسان‌های بسیار مهربانی هستند و تنها دلخوشی شان تیم نفت است.

او در همین باره ادامه داد:

سال  اولی که رفتیم  تیم در خطر سقوط بود و می‌دیدیم که مردم چگونه دست و پا می‌زنند که این تیم نیفتد. بازیکنان جوانی داشتیم و ما با هزار مکافات کار کردیم اما برای سال بعد خودمان تیم را بستیم و خدا کمک کرد که توانستیم شرایط را مهیا کنیم و ۳۴ هفته صدر لیگ یک ایران بودیم و تمام رکوردها را شکستیم. موضوع خیلی دور از انتظار نیست و نفت را دوباره به آن شرایط اوجش بر می گردانیم.

این مربی در مورد تجربه کار با محمود فکری با توجه به اینکه یک فصل پر حاشیه را در استقلال داشت و  اینکه با توجه به  شرایط نفت مسجدسلیمان از نظر جدول و حاشیه‌ای کمی پیچیده است و آیا می‌توانند این قضیه را مدیریت کنند یا خیر خاطر نشان کرد:

متاسفانه آقای فکری در استقلال از خودی ها ضربه خورد چطور به محض اینکه او رفت یک شبه همه مشکلات برطرف شد؟ انسان به این موضوع  شک می‌کند ولی در مسجدسلیمان ما قطعا تجربه سخت‌تر از این را داشتیم و در سال اولی که تیم داشت سقوط میکرد شرایط از الان خیلی بدتر بود. دورادور که این تیم را زیرنظر و با بچه‌هایشان ارتباط داشتم فهمیدم که مشکل این تیم بیشتر ذهنی است. نفت مسجدسلیمان بازیکنان با کیفیتی دارد و من فکر می کنم به امید خدا و با آقای فکری و کادر خیلی خوبش در  اولین تعطیلی که به دست بیاوریم تیم را به شرایط نرمالش بر میگردانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری استقلال استقلال باشگاه استقلال سعید لطفی محمود فکری نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و انتخابی در دو بخش با لوازم و بدون لوازم در تمامی رده های سنی در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان در سالن جانبازان شرکت نفت برگزار و در پایان تیم های برتر این دوره معرفی شدند.

در بخش پرس سینه با لوازم در رده سنی نوجوانان هیات گتوند اول، ایرانیان امیدیه عنوان دومی و قدوسی بهبهان مقام سوم را کسب کرد. در رده جوانان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، نیرو ایذه دوم و هیات شوشتر به عنوان سومی رسید.

در رده بزرگسالان باشگاه نیرو ایذه اول شد، هیات شوشتر دوم و قدوسی بهبهان سوم شد. همچنین در رده پیشکسوتان هیات شوشتر موفق به کسب سکوی اولی شد، باشگاه نیما مسجدسلیمان دوم شد.

در بخش پرس سینه بدون لوازم در رده نوجوانان باشگاه اوتانا رامهرمز اول شد، باشگاه حامد مسجدسلیمان دوم و مکث مسجدسلیمان سوم شد. در رده جوانان اوتانا رامهرمز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه مکث مسجدسلیمان دوم و هیات شوشتر سوم شد.

در دره بزرگسالان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، باشگاه شیران بختیاری جنت مکان دوم و قهرمانان اندیمشک عنوان سومی را از آن خود کرد. همچنین در رده پیشکسوتان بدون لوازم پوریای ولی دزفول اول، باشگاه شهید شیرالی اهواز دوم و ایرانیان امیدیه سوم شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897496

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان