Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:13:14 GMT

پروژه های نیمه تمام در جنوب استان تهران تعیین تکلیف می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۱۹۷

پروژه های نیمه تمام در جنوب استان تهران تعیین تکلیف می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیرکوند ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای تقاطع‌های غیر همسطح داودآباد و محمد آباد که با همراهی بهمن خطیبی، فرماندار قرچک و حسین کاغذلو فرماندار ورامین، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان کار دولت دوازدهم نزدیک می‌شویم می‌خواهیم پروژه‌هایی را که نیمه تمام هستند و به تزریق مالی نیاز دارند تعیین تکلیف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرکوند با بیان اینکه قطار تهران گرمسار مهم‌ترین مسئله مردم در این منطقه است گفت: تکمیل این طرح رفت و آمد به تهران و گرمسار را بی خطر و ایمن خواهد کرد.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیر بنایی معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: طرح‌های نیازمند حمایت در ورامین نیز علاوه بر رسیدگی به مشکل مشترک روگذر و زیرگذرهای راه آهن در ۲ شهرستان ورامین و قرچک امروز مورد بررسی قرار گرفت که به آنها کمک صورت بگیرد.

وی در ادامه نیز از تکمیل خط ۴ قطار شهری در این منطقه نیز خبر داد و عنوان داشت: انشاالله با اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته مردم به زودی از این مورد بهره مند خواهند شد.

کد خبر 5184534

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید شیرکوند پروژه های نیمه تمام قرچک ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 اردبیل واکسن کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا

در راستای استیفای حقوق عامه و بیت المال، با پیگیری این سازمان معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» بعد از سه هزار روز تعیین تکلیف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم؛ طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور با گذشت بیش از سه هزار روز از تعویق وصول حقوق بیت المال از شرکت های متعلق به گروه امیر منصور آریا، مشتمل بر 11 شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از 15 هزار میلیارد ریال سرانجام  برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت ها به مساحت بیش از 65 هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد  و این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال 1402  به تملک دولت درآمد.

به همین دلیل می توان گفت با این اقدام، یکی از پرونده های معوقات کلان نظام مالیاتی کشور با همکاری قوه قضاییه و پیگیری های سازمان امور مالیاتی کشور مختومه گردید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • شب به یادماندنی در چند کیلومتری پایتخت
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی