Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@13:18:43 GMT

۶۸۴ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۳۶۵

۶۸۴ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند

رخشاد از بستری ۶۸۴ بیمار کرونایی در گیلان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسن رخشاد» امروز ( پنج شنبه، ۱۹ فروردین ) در جمع خبر نگاران اظهار کرد: ورود سیل عظیم مسافر موجبات افزایش بیماری کرونا را در گیلان فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با بیان اینکه شرایط کرونا ویروس در گیلان بحرانی است گفت: درحال حاضر ۶۸۴ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.



وی اذعان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹نفر در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.



رخشاد افزود: ۸۳ نفر از بیماران کرونایی به علت وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.



مدیرگروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان از شهروندان خواست برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراکز درمانی بهداشت و درمان کرونا گیلان بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، یکی از امکانات حیاتی و بنیادین هر بیمارستان برای حفظ جان و کمک به روند بهبود بیماران گاز اکسیژن است. پایش مداوم کیفیت این گاز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

خلوص و فشار از مهمترین پارامتر‌های اکسیژن در مراکز درمانی‌اند که باید تحت نظارت باشند. در همین راستا محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی شدند که میزان اکسیژن محیط را اندازه گیری می کند.

این دستگاه یک سیستم کنترل، نظارت، مدیریت و آنالایزر اکسیژن است و به منظور توزیع گاز اکسیژن سالم و بدون افت پارامتر‌ها در بیمارستان و مراکز درمانی تولید شده است.

نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی این دستگاه، هرکدام یک شاخص و پارامتر را مدیریت یا کنترل می‌کنند. به عنوان مثال یک دستگاه، خلوص و دستگاه دیگر فشار را مدیریت می‌کند. دستگاه تولیدی این شرکت علاوه بر اندازه‌گیری مصرف( فلو) گاز اکسیژن، میزان خلوص و فشار اکسیژن را نیز نظارت و مدیریت می‌کند.

کیفیت، صحت، دقت و اندازه‌گیری این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی بالاتر است و بنابر نیازسنجی تیمی مجرب از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد