Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:32:15 GMT

چشم امید دولت بە تولید کنندگان است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۷۱۱

چشم امید دولت بە تولید کنندگان است

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان به صراحت گفت که چشم امید دولت و مسئولان به تولید کنندگان است و برای حمایت آنان از همه ظرفیت‌های موجود قانونی استفاده خواهد شد.

خالد جعفری در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان در سال جدید به شعار سال و ضرورت عملیاتی کردن آن در همه ابعاد اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تعین کردە اند و همت مسئولان باید معطوف بە اجرایی شدن و عملیاتی کردن این شعار در استان کردستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافە کرد: در سال جدید کارگروە تسهیل و رفع موانع تولید وظیفە سنگین تری بە عهدە دارد و باید تلاش کند از همە ظرفیت های قانونی در جهت تسهیل تولید و برداشتن موانع پیش روی تولید استفاده نماید.

 جعفری با بیان اینکه در کشور قوانین بسیار خوبی جهت تسهیل امور و رفع موانع تولید پیش بینی شده است، اظهار کرد: قوانین باید به نفع تولید و اشتغال و با در نظر گرفتن همه جوانب بدون آسیب رساندن به محیط زیست و سکونتگاه ها  تفسیر شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: سازمان محیط زیست استان از فرصت های قانونی در چند مورد به نفع تولید خوب عمل کرده و این روند را نیز باید در سال جاری ادامه دهد.

 وی عنوان کرد: با توجه به وجود تکنولوژی های نوین و در صورت استفاده و بکارگیری آن تکنولوژی ها در واحدهای تولیدی دغدغه های زیست محیطی باید به حداقل ممکن برسد.

 جعفری با بیان اینکه سازمان صمت کردستان در اقدامی شایسته نسبت به شناسایی و دسته بندی واحدهای صنعتی و تولید راکد اقدام کرده است، افزود: این مسئله نیز باید به واحدهای تولیدی بخش کشاوری تسری پیدا کند تا در سال جاری بتوانیم واحدهایی که قابلیت راه اندازی و فعال سازی مجدد را دارند به چرخه تولید باز گردانیم.

 در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان مشکلات و موانع دو کارگاه تولیدی شن و ماسه در سرنجیانه سنندج و فاز توسعه، تولید و بسته بندی روغن موتور در سقز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جدید رئیسی برای خیرین

سید ابراهیم رئیسی در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی، کریم اهل بیت (ع) میزبان جمعی از خیرین کشور بود و در نشستی صمیمی ضمن شنیدن سخنان آنان، جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده نکاتی بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری ریاست جمهوری، رئیس دولت سیزدهم در این دیدار خیرین را شریکی راهبردی برای دولت دانست و با بیان اینکه دولت خود را موظف به حمایت از خیرین می‌داند، بر تسهیل مسیر انجام کار‌های خیر از سوی همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

رئیسی فرهنگ دینی و قرآنی مردم و بهره‌مندی از سیره اهل بیت (ع) را عامل توجه سطح وسیعی از جامعه به امور خیر و کمک به نیازمندان و مستمندان در دوران‌های مختلف دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز که اساس و فلسفه وقوع آن توجه به مردم بوده، راهبرد محرومیت‌زدایی و توانمندسازی نیازمندان در دستور کار قرار گرفت و براساس آن نهاد‌هایی از جمله کمیته امداد امام خمینی ایجاد شد و توانست با اقدامات خود در جهت حمایت از محرومان اعتماد مردم را کسب کند.

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به کارکرد‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مراکز خیریه، بر ضرورت آماده‌سازی زمینه افزایش مشارکت مردم در کار‌های خیر و رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در این زمینه تاکید کرد و از تدوین و ابلاغ آیین‌نامه‌های لازم برای حمایت دولت از خیرین در اسرع وقت خبر داد.

رئیسی در ادامه این جلسه ناظر به سخنان تعدادی از خیرین بر «ضرورت انجام تعهدات دولت در کار‌های مشترک با خیرین»، «برگزاری جلسه مشترک وزیر بهداشت با خیرین حوزه سلامت با هدف رفع موانع درمان بیماران صعب‌العلاج و نیازمند»، «رفع مشکل پزشکان و پرستاران شاغل در بیمارستان‌های خیریه»، «برگزاری جلسه مشترک وزیر آموزش و پرورش با خیرین مدرسه‌ساز و رفع موانع پیش‌روی آنان»، «ایجاد شعبه ویژه امور مالیاتی برای خیرین در وزارت امور اقتصادی و دارایی»، «فراهم کردن زمینه مشارکت ایرانیان خارج از کشور در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی»، «تجلیل از مقام و جایگاه خیرین در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) در تقویم برنامه‌های رسمی کشور» و «استفاده از ظرفیت خیرین جهان اسلام برای بازسازی غزه» تأکید کرد.

رئیس جمهور در پایان همچنین به تحولات غزه و استمرار جنایتگری و تجاوزکاری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: بدون تردید با مقاومت جانانه مردم مقاوم، مظلوم و مقتدر غزه، پیروزی از آن مردم فلسطین و شکست و نابودی سرنوشت جنایتکاران صهیونیست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چرا دردی دوا نمی‌شود؟
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌ کنندگان مالی گروه‌ های مقاومت شد
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم‌ تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • چه موانع و مشکلاتی بر سر راه ثبت جهانی پالنگان کردستان وجود دارد؟
  • موانع سر راه ثبت جهانی پالنگان هرچه سریع‌تر رفع شود
  • دستور جدید رئیسی برای خیرین