Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:04:59 GMT

موج گسترده بازداشت فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۷۹۱

موج گسترده بازداشت فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف در کرانه باختری شماری از فلسطینی ها را بازداشت کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: شهرک قباطیه در جنین در کرانه باختری شاهد درگیری های شدید به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به این منازل در این شهرک و تخریب اثاثیه آنها بود و نظامیان صهیونیست اقدام به تیراندازی به سوی فلسطینی ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نابلس همه نظامیان رژیم صهیونیستی دو جوان را بازداشت کردند.

در شرق نابلس نظامیان رژیم صهیونیستی منازل اسیران آزاده شده را مورد حمله قرار دادند و اموال آنرا مصادره کردند.

نظامیان صهیونیست در بیت لحم هم یک اسیر آزاده شده را بازداشت کردند و دو فلسطینی دیگر را هم در ورودی اردوگاه الدهیشه در این شهر با خود بردند.

در قلقیلیه هم نظامیان رژیم صهیونیستی دو جوان فلسطینی را از شهرک عزون در شرق این شهر بازداشت کردند. 

نظامیان صهیونیست در رام الله هم دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اردوگاه عین السلطان در اریحا هم شاهد یورش شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی بود و این نظامیان از گاز اشک آور و گلوله های جنگی علیه فلسطینی ها استفاده کردند.

کد خبر 5184578

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرانه باختری نظامیان صهیونیست ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه برجام فلسطین رژیم صهیونیستی عربستان سعودی اردن ترکیه افغانستان کمیسیون ویژه برجام اوکراین سوریه نظامیان رژیم صهیونیستی نظامیان صهیونیست بازداشت کردند فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در کنار تشدید حمله‌های زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و برجای ماندن دست کم ۱۴ شهید باعث متشنج شدن اوضاع این منطقه شده است.

بمباران خانه‌های مسکونی غزه و کشف یک گور دسته جمعی

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست خانه‌های مسکونی را در خیابان جورج مقابل مسجد التابعین در شرق شهر رفح هدف قرار دادند.

در پی این حمله وحشیانه عناصر ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای اردوگاه الشابوره واقع در مرکز شهر رفح نیز شاهد حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده که به دنبال آن دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیده اند.

همچنین بمباران خانه‌های مسکونی در شهر رفح طی بامداد امروز دست کم هشت شهید از جمله پنج کودک برجای گذاشت.

جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی منطقه نزدیک به تقاطع السنافور واقع در شرق شهر غزه را نیز بمباران کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌های الزهرا و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

از سوی دیگر نهاد دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که نیروهای این نهاد یک گور دسته جمعی را در داخل مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شناسایی کردند.

بر اساس اعلام این نهاد فلسطینی، ۵۰ پیکر شهدای فلسطینی که توسط اشغالگران صهیونیست به صورت دسته جمعی در این گور خاک شده بودند شناسایی شدند.

اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری

از سوی دیگر در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی امروز یکشنبه در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شده است.

روز گذشته نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگران تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت متجاوزان و شهرک نشینان جنایتکار نشانه بگیرند.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ نفر اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب عمومی اعلام کرد.

در همین خصوص عبدالرحمن شدید یکی از رهبران جنبش حماس در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری با هدف کشتار ساکنان آن و تخریب زیرساخت‌های این منطقه صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: اشغالگران صهیونیست مسیرهای ارتباطی شهرهای کرانه باختری را همزمان با حمله‌های شهرک نشینان به روستاها و شهرهای فلسطینی قطع می‌کنند.

شدید تصریح کرد: فراخوان امروز مبنی بر نبرد با دشمن صهیونیستی در واقع تلاش برای ناکام گذاشتن نقشه رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری و تغییر اوضاع مسجدالاقصی است. آمریکا از اشغالگران صهیونیست حمایت تسلیحاتی و مالی به عمل می‌آورد.

افزایش شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون افزایش یافته است.

در بیانیه این وزارت خانه تاکید شده است: تاکنون ۴۸۳ فلسطینی ساکن کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست از اکتبر سال گذشته میلادی به شهادت رسیده اند.

این تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری در جریان حمله‌های روزانه نظامیان صهیونیست به شهرهای مختلف این منطقه و تیراندازی به سمت ساکنان آنها ثبت شده اند.

حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست همچنان به حمله‌های خود علیه شهرهای مختلف کرانه باختری و هدف قرار دادن ساکنان این شهرها ادامه می‌دهند.

شبکه المیادین گزارش داد که عناصر متجاوز به محله الارسال در شهر البیره واقع در رام الله حمله کردند.

منطقه الرام واقع در شمال قدس اشغالی نیز بامداد امروز شاهد حمله عناصر صهیونیست بوده است. اشغالگران در این حمله‌ها به کرانه باختری علاوه بر یورش به خانه‌های فلسطینی‌ها و تفتیش وحشیانه این خانه‌ها اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و بازداشت بی دلیل جوانان فلسطینی می‌کنند.

منطقه بیت سیرا واقع در غرب رام الله نیز جزو منطقه‌هایی بود که نظامیان صهیونیست به آنها حمله کردند.

این عناصر متجاوز بعد از یورش به محله خله العامود در شهر نابلس چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. آنها در نزدیکی دیوار حائل در منطقه جنوبی شهر قلقیلیه نیز مستقر شدند.

درگیری نیروهای فلسطینی با اشغالگران صهیونیست

نیروهای فلسطینی نیز برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست به کرانه باختری وارد عمل شده و این عناصر را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، نیروهای مقاومت تجهیزات جنگی نظامیان صهیونیست را در روستای برقه واقع در شمال غرب نابلس با بمب‌های دستی هدف قرار دادند.

نیروهای فلسطینی همچنین به سمت عناصر صهیونیست در ورودی منطقه بیت عینون در شمال شرق الخلیل تیراندازی کردند.

همچنین گزارش شده که به سمت یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در رام الله تیراندازی شده است.

کد خبر 6083955

دیگر خبرها

  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه