Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: طرح آبرسانی به قشلاقات شهرستان انگوت در بخش دره‌رود کلنگ زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، صدیف بدری در جریانبازدید از شهرستان‌ها به همراه  رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار داشت: در راستای ارایه خدمات به عشایر کوچنده و تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای این ایل بزرگ در استان اردبیل، همزمان با سفر دو روزه رئیس سازمان امور عشایری ایران به استان طرح آبرسانی به قشلاقات کچی‌قشلاقی و دولاماج شهرستان انگوت با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به همت امور عشایر استان کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان انگوت اشاره کرد و گفت: در این جلسه و پس از احصاء و بررسی مشکلات عشایر منطقه در حوزه‌های مختلف همچون آب شرب، راه، نهاده‌های دامی و... در ارتباط با تعیین راهکارهای عملی برای رفع مشکلات موجود تصمیم گیری شد.

کارهای کارشناسی خوبی در ارتباط با امور عشایر انجام گرفته استنخستین سامانه کارت هوشمند عشایر کشور در خلخال رونمایی شد‌دستور تخصیص 1380 میلیارد ریال اعتبار مطالبه عشایران اردبیلی اخذ شد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سفر رئیس سازمان امور عشایر کشور به اصلاندوز نیز افزود:در جریان بازدید رئیس سازمان امور عشایر ایران  از پروژه عملیات اجرایی تاسیسات آبرسانی مجتمع "چوخلو قویی" و قشلاقات همجوار در شهرستان اصلاندوز، مشکلات و موانع پیش روی اجرای این طرح بررسی و تصمیمات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی این طرح اتخاذ شد.

بدری بیان کرد: محدوده این طرح آبرسانی که در مجموع دو فاز با اعتبار 14 میلیارد تومان توسط اداره‌کل امور عشایر استان اردبیل در حال اجراست، شامل 15 قشلاق می‌باشد که 8 قشلاق آن در شهرستان اصلاندوز و مابقی در شهرستان بیله‌سوار قرار دارد.

انتهای‌پیام/139/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان امور عشایر شهرستان انگوت طرح آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح آبرسانی شامل مجتمع‌های آلمالو در شهرستان هشترود، چولقشلاقی در اهر و قشلاقات کلیبر است.

وی افزود: عملیات اجرایی مجتمع‌های جهاد آبرسانی با اجرای ۷۵ کیلومتر لوله گذاری، ساخت ۱۵ باب مخزن با حجم ۲ هزار و ۱۰۵ مترمکعب و ۲ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۲۲ لیتر در ثانیه به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: منبع تأمین آب این طرح با دبی ۹۰ لیتر در ثانیه بوده و با اتمام عملیات اجرایی قسمتی از پروژه جهاد آبرسانی، تعداد ۲ هزار و ۵۵۴ خانوار از اهالی ۵۷ روستای شهرستان‌های هشترود، اهر و کلیبر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 6081393

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • آغاز کوچ بهاره عشایر شهرستان پیشوا
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد