Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:05:47 GMT

اعمال محدودیت‌های ترددی در آرامستان‌های کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۸۱۴

اعمال محدودیت‌های ترددی در آرامستان‌های کرمانشاه

حجت‌الاسلام احمد شیرین سخن بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز برای شهر کرمانشاه از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا درب‌های آرامستان باغ فردوس برای عبور و مرور خودرو بسته و فقط تردد عابر پیاده امکان پذیر است.

وی افزود: نحوه عبور و مرور خودرو و پیاده در آرامستان باغ فردوس از امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: برای مراسم تشییع و تدفین اموات حداکثر ۱۰ نفر از اقوام متوفی می‌توانند شرکت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هنگام ورود به آرامستان باید از ماسک استفاده کنند، خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه از برگزاری هر گونه مراسم سوم، چهلم و سالگرد اموات در این مکان جلوگیری به عمل می‌آورد.

کد خبر 5184577

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری کرمانشاه آرامستان باغ فردوس ممنوعیت تردد ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 اردبیل شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت روز زمین پاک در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دانش آموزان در این مراسم با کشیدن نقاشی و جمع آوری زباله‌های پلاستیکی بوستان لاله‌ی یزد، حفاظت از محیط زیست را به بزرگترها، گوشزد کردند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هم در این مراسم به نامگذاری روز ملی زمین پاک به نام "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت پویشی با عنوان "شهر قشنگم، روزی یک زباله از تو کم می‌کنم" در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.
زارع زاده افزود: شهروندان به مدت یک هفته فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این پویش مشارکت کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد