Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@02:37:36 GMT

جزییات جدید از مرگ آزاده نامداری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۹۵۳

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از فوت آزاده نامداری را تشریح کرد و به برخی ابهامات در این خصوص پاسخ داد. ناطقان: سردار علیرضا لطفی در حاشیه نشست خبری درباره ماجرای مرگ آزاده نامداری گفت: در یافته‌های علمی و جنایی ما هیچ اثری از ورود به قتل و جرح و ... در این پرونده وجود نداشت.

وی با بیان اینکه بنا شد تا جزئیات این پرونده با هماهنگی پلیس و از سوی دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود، گفت: زمانی که ما به محل ورود کردیم هیچ اثری از ورود زوری به منزل، بازکردن اجباری در، آثار ضرب وجرح روی بدن و نظایر آن به دست نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه چندین بار محل و شواهد از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در تمام این بررسی‌ها اینکه اثری از قتل وجود داشته باشد، به دست نیامد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا نشانه‌ای از تهدید قبلی این مجری وجود داشته یا خیر، گفت: چنین چیزی در تحقیقات ما به دست نیامد.

لطفی درباره وجود پرونده‌های قبلی مرتبط با خانم نامداری گفت: هیچ پرونده قبلی در مورد ایشان وجود نداشته است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد کشف دست‌نوشته‌ای از آزاده نامداری گفت: دست‌نوشته که در تمام منازل وجود دارد اما دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامد.

لطفی در مورد توئیتی که چندساعت قبل از انتشار خبر فوت نامداری منتشر شده بود نیز گفت: تمام تحقیقات ما با دستور مقام قضایی انجام می‌شود و اگر در این مورد نیز دستور بدهند ما بررسی خواهیم کرد. اما می‌توان گفت که ما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی درباره اعلام نظر پزشکی قانونی نیز گفت: نتایج اولیه که در آن آثاری از ضرب و جرح بدنی باشد گزارش نشد اما نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و ... هنوز منتشر نشده است و برای اظهار نظر قطعی باید منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات پزشکی قانونی و اعلام دستگاه قضایی باشیم.

وی درباره اینکه آیا خانواده آزاده نامداری شکایتی را ثبت کرده‌اند یا خیر نیز تصریح کرد: هیچ شکایتی در این خصوص ثبت نشده است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: مرگ ، آزاده نامداری ، ابهامات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرگ آزاده نامداری ابهامات آزاده نامداری دست نیامد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

۷۶۳ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • فیلم| جزییات آتش‌سوزی در شرق تهران
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • جزییات زمان پخش فصل جدید «زخم کاری»
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد