Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:17:03 GMT

کیفرخواست پرونده «سرباز بابلی» صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۹۶۷

کیفرخواست پرونده «سرباز بابلی» صادر شد

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از صدور کیفرخواست برای بازپرس دادسرای بابل در پرونده بدرفتاری با محمد حسن کریمی (سرباز بابلی) خبر داد و اظهار کرد: از همان اوایل انتشار خبر برخورد ناپسند بازپرس با سرباز بابلی، با دستور رئیس قوه قضاییه برای بازپرس خاطی پرونده تشکیل شد و دادسرا پس از تحقیقات مفصل و مستند، برای صدور رای توسط دادگاه، کیفرخواست صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آذرماه سال گذشته خبری مبنی بر بدرفتاری بازپرس دادسرای بابل نسبت به سرباز وظیفه محمد حسن کریمی منتشر شد. در همان ایام نیز با اعلام کریمی، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان بابل تشکیل شد و در این جلسه بازپرس بابلی از سرباز و پدرش عذرخواهی کرد و محمدحسن کریمی نیز رضایت داد.

با این حال به نظر می‌رسد علیرغم رضایت سرباز بابلی، رسیدگی به اقدام بازپرس بابلی از حیث جنبه عمومی اقدام وی در جریان است و قوه قضاییه نسبت به برخورد قانونی با بازپرس متخلف اصرار داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرباز بابلی بازپرس بابلی سرباز بابلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد