Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:21:28 GMT

فعالیت نقاهتگاه ها در زنجان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۰۰۰

فعالیت نقاهتگاه ها در زنجان تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، به شهادت دو محیط بان زنجانی اشاره کرد و گفت: این دو محیط بان به علت نادانی دو مجرم در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست شهید شدند.

وی با بیان اینکه قبل از عید نوروز کرونا در استان به خوبی کنترل شده بود، اظهار کرد: سفرهای نوروزی به ترکیه، مشهد، البرز و تهران باعث شد تا دوباره کرونا در استان روند صعودی به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه رفتن به ترکیه چیزی جز اشتباه نیست، گفت: افرادی از روی خودخواهی ترکیه را انتخاب و این امر باعث شد تعداد زیادی از مردم گرفتار شوند که باید دستگاه قضایی با این افراد برخورد کند.

حقیقی بر لزوم تقویت نقاهتگاهها در استان تاکید کرد و ابراز داشت: بیمارستانهای امام علی(ع) نیروی انتظامی، ارتش، بهمن، امام حسین(ع) و امید ابهر در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی با علوم پزشکی استان زنجان همکاری لازم را داشته باشند.

وی ابراز داشت: هر گونه رفتار مردم در خصوص کرونا بسیار مهم و موثر است و باید همه مردم بدانند که کرونا همچنان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تردد در استان ۱۲۰ درصد رشد داشته است، گفت: سفرهای نوروزی عامل مهم افزایش بیماران کرونایی در استان بود.

حقیقی افزود: باید با افراد پی سی ار مثبت به جد و قاطعانه برخورد شود و در این راستا دستگاه قضایی مدیریت لازم را داشته باشد.

کد خبر 5184358

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 اردبیل شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی