Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی از امروز 19 فروردین ماه آغاز شد.
نهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی از امروز 19 فروردین ماه آغاز شد.
این انتخابات از اسفند سال 1397 با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش های آنها آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینک پس از هشت دوره و 160 برگزیده از شهرها و روستاهای کشور، همزمان با آغاز سال نو شمسی، نهمین دور آن برگزار می شود.
از هموطنان عزیز دعوت می کنیم با مطالعه اطلاعات ثبت شده از کارآفرینان بر روی سامانه و آشنایی با فعالیت آنها، به بهترین ها رای دهند.
برای رای دهی در دور نهم این انتخاب مردمی می توانید وارد لینک زیر شوید:
www.vote.women.gov.ir
ملاحظات دور نهم:
مدت زمان رای دهی در دور نهم 20 روز از تاریخ 19 فروردین ماه جاری است.​ از آنجا که افراد جدید پس از خروج افراد برگزیده دوره های قبل، به فهرست اضافه شده اند، به منظور رعایت عدالت در احتساب آراء (میان کسانی که از دوره های قبل دارای رای هستند و افراد جدیدالورود که فاقد رای هستند) در 10 روز اول، فقط رای دهی به افراد جدید امکان پذیر است و در 10 روز دوم، امکان رای دهی برای تمام اسامی کارآفرینان حاضر در سامانه وجود دارد. پایان رای دهی روز 8 اردیبهشت ماه خواهد بود. علاقمندان می توانند از میان 110 کارآفرین معرفی شده در سامانه حداکثر به 10 نفر رای بدهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نهمین دور رای دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز

رضا جاویدی با اشاره به قابلیت‌های جدیدی که در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲ به سامانه ۱۳۷ افزوده و پوسته جدید آن رونمایی شد، گفت: این ظرفیت‌های جدید و منحصربه‌فرد، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش، امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از کلیه گزارش‌های شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی به‌صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای برنامه کاربردی، کاربران حوزه‌ها را با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان ایجاد کرده است.

او با اشاره به قابلیت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌عنوان سامانه‌ای هوشمند بیان کرد: در این راستا رویکرد‌های متعددی نظیر راهنمای مسافر، پاسخگویی به مسافر و شهروندان و نظارت ناظرین شورای اسلامی شهر و ثبت گزارش اشاره کرد.

جاویدی به موضوع راهنمایی مسافر پرداخت و بیان کرد: مراکز اسکان و اقامت، اماکن فرهنگی و گردشگری، پارکینگ‌ها و خدمات فرهنگی و عمومی (گرمابه‌ها، کشیک اصناف و...) از مواردی بودند که مسافران از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری سامانه ۱۳۷ راهنمایی شدند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، در راهنمایی به مسافرین لینک مکان موردنظر به همراه لینک نقشه شهر با لایه‌های متعدد برای تماس‌گیرنده پیامک شد.

او اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجادشده در سامانه ۱۳۷، نسخه موبایلی و فرآیند نظارت بر خدمات شهری ایجاد شد و ناظرین شورای شهر در ایام نوروز گزارش‌هایی ثبت و برای رسیدگی و رفع ایراد به حوزه‌های شهرداری ارجاع دادند.

جاویدی اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در کنار پاسخگویی به مسافران و شهروندان، به نظرسنجی از مسافرین نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت (ع) و شهروندان در نقاط مختلفی نظیر مراکز خرید، گردشگری و کمپ‌ها نظرات را نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری در نوروز در زمینه‌های مختلف پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد