Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اول رقابت‌های دوچرخه‌سواری انتخابی تیم ملی به منظور معرفی ورزشکار اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو با قهرمانی حمید پورهاشم خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ که به‌عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی نیز به شمار می‌آید، امروز در بوستان سرخه حصار برگزار شد و رکابزنان مدعی حضور در المپیک در مسیر 140 کیلومتری با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت حمید پورهاشم به مقام قهرمانی رسید و جایزه پنج میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

پس از پورهاشم، محمد رجبلو دوم شد و به جایزه سه میلیونی دست یافت و محمد گنج‌خانلو با قرار گرفتن در رده سوم، صاحب جایزه دو میلیون تومانی شد.

مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی در المپیک، باید در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی در رامسر نیز شرکت کنند.

دوچرخه‌سواری در سال 99| از پایان عصر قمری تا سرپرستی که مدعی ریاست است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل هم المپیکی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد