Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مشکلات اساسی باشگاه ماشین سازی در این فصل که هنوز برطرف نشده، مسائل مالی بوده است. مسئولان باشگاه ماشین سازی از ابتدای فصل بار‌ها اعلام کرده بودند که قرارداد با بازیکنان سقف قرارداد مشخصی دارد. با این وجود بازیکنان سبزپوشان تبریزی همواره به پرداختی این تیم اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بازیکنان ایمان باصفا بود که اعتقاد داشت رقم قرارداد تمام بازیکنان این تیم به اندازه یک بازیکن لیگ برتری است، اما همین مقدار کم هم پرداخت نشده است.

پس از اینکه باشگاه ماشین سازی برای اولین بار در این فصل صاحب معاون ورزشی شد، به نظر می‌رسد کمی وضعیت مدیریتی این تیم نسبت به گذشته سر و سامان پیدا کرده است.

علیرضا اکبرپور هم با وجود تمام مشکلات هدایت ماشین سازی را قبول کرده است.

پرداخت مطالبات بازیکنان ماشین سازی در اولویت مسئولان این تیم قرار دارد و طی روز‌های آینده با بررسی دقیق قراردادها، پرداختی به بازیکنان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید

اکبرپور سرمربی ماشین سازی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور دقایقی پیش قرارداد خود را با تیم تراکتور فسخ کرد تا به این ترتیب پایان کارش در جمع سرخپوشان تبریزی را رقم بزند.

این در حالی است که او ساعتی پیش آخرین جلسه تمرینی تیم تراکتور را هدایت کرده و در حاشیه تمرین با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده بود و حالا به صورت رسمی برگه فسخ قرارداد خود را هم امضا کرد.

جدایی پاکو خمس در شرایطی است که باشگاه تراکتور 48 ساعت پیش از این سرمربی حمایت و اعلام کرده بود که او تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد ماند اما اتفاقات اخیر باعث شد تا خود او درخواست جدایی بدهد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما او در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفته است:
چنین شرایطی پیش آمده و ما باید برگردیم چون ما خانواده ما نگران است. برای شما آرزوی موفقیت دارم. این راهی است که باهم شروع کردیم و امیدوارم شما بتوانید تمام کنید.

دقایقی پس از اینکه قرارداد پاکو خمس فسخ شد، خبرنگار ما گفت‌وگویی بسیار کوتاه را با سرمربی تیم تراکتور انجام داد که او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را فسخ کرده؟ گفت: «بله، فسخ کردیم و از ایران خواهیم رفت

خمس سپس درباره اتفاقات پیش آمده با خبرنگاران و اینکه آیا از آنها گلایه‌ای دارد؟ پاسخ داد: «نه هیچ اتفاقی نیفتاد، برای تو هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

سوال پایانی از خمس این بود که چه توصیه‌ای برای هواداران تیم دارد؟ او پاسخ داد: «امیدوارم هوادار تیم بمانند و از بازیکنان و تیم تراکتور مراقبت کنند

پاکو خمس هم اکنون در اتاق خود در اقامتگاهش حضور دارد و در حال جمع‌آوری وسایل برای ترک تبریز به همراه دستیاران است.

دیگر خبرها

  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات