Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:22:03 GMT

سوهان محمد قم صدرنشین شد / یک قدم تا صعود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۲۹۹

سوهان محمد قم صدرنشین شد / یک قدم تا صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال امید سوهان محمد قم که امسال در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور دارد در ادامه نتایج موفق خود در مرحله مقدماتی این دوره، تیم نشاط ساری را در خانه حریف با حساب 2 بر 1 شکست داد تا صدرنشین شود.

نماینده فوتبال استان قم که با هدایت علی شریفی یکی از مربیان با تجربه فوتبال قم و جمعی از استعدادها و نخبه‌های آینده‌دار این رده سنی در لیگ دسته اول امیدهای ایران حضور دارد و مدعی صعود به دسته بالاتر است، در مصاف حساس با نشاط ساری توسط امیرعلی زارعی و علی سلیمانی دو بار دروازه حریف را باز کرد و به سه امتیاز با ارزش این دیدار دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسران مستعد و نخبه فوتبال قم با این پیروزی در جدول رده‌بندی مرحله گروهی مسابقات صدرنشین شدند، حالا نماینده فوتبال استان قم برای قطعی کردن صعود خود و راهیابی به مرحله بعدی مسابقات، به یک امتیاز در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی برابر تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس قائمشهر نیاز دارد، دیداری که روز دوشنبه 23 فروردین در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

فوتبالیست‌های تیم امید سوهان محمد قم از 9 بازی این فصل پنج برد، دو تساوی، دو باخت، 15 گل زده، هفت گل خورده، تفاضل گل مثبت هشت و 17 امتیاز در کارنامه دارند و صدرنشین گروه هستند، در حالی که تیم 17 امتیازی پرسپولیس قائمشهر نیز با تفاضل گل کمتر در تعقیب این تیم است.

در این گروه تیم رایکا بابل با کسب 14 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده و تیم پاد ساری با 12 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد، در شرایطی که تیم استقلال نوین بجنورد با هفت امتیاز تیم پنجم گروه محسوب می‌شود و تیم نشاط ساری با 5 امتیاز در رده ششم و آخر ایستاده است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم سوهان محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به تساوی ۱ بر ۱ رسید.
گفتنی است که تیم فوتبال آینده سازان با یک امتیاز این بازی مجموعاً ۲۴ امتیازی شد.
تیم آینده سازان اردبیل در ۲۲ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی