Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه 6 قدرت جهان نه در سال 92 بلکه در سال 87 پای میز مذاکره با ایران آمدند و تا سال 92 نیز پله پله نسبت به خواسته هایشان نسبت به سال 87 عقب نشینی کردند، گفت: امروز برخی دچار آلزایمر سیاسی شده اند و حقایق را وارونه بیان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی ادامه داد: علیرغم همه عقب نشینی ها در موضوع هسته ای امروز دشمن بازهم سخن از تحریم های جدید می زند اما برخی می گویند به ما رای دهید که تحریمهای غیر هسته ای را برداریم! شما ابتدا بگویید که سرنوشت تحریمهای هسته ای چه شد؟ بگویید به جای بتون ریختن در تاسیسات هسته ای کشور چه به دست آورده اید؟ تحریمهای شورای امنیت که قرار بود لغو شود چه شد؟ طبق بند ۳۷ برجام اگر ایران از طرف مقابل به خاطر عمل نکردن به تعهداتش به شورای امنیت شکایت کند، ظرف ۳۰ روز تمام قطعنامه های قبلی علیه خود ایران بر میگردد! جلیلی افزود: چرا وقتی به گفته خودتان آمریکا برجام را نقض کرد شما نتوانستید به شورای امنیت شکایت کنید؟ چون این بند در برجام وجود دارد! چرا واقعیتها را به مردم نمیگویید؟

وی گفت: مگر تحریم چرخه دلار به بهانه هسته ای و بعد از قطعنامه ۱۸۰۳ وضع نشد؟ پس چرا امروز این تحریم هنوز وجود دارد؟ مگر قرار نبود تحریمهای هسته ای لغو شود؟ آیا یک شهروند ایرانی در هر جای دنیا یا حتی سفارتخانه های ما امروز میتوانند حساب دلاری بازکنند؟

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خود مسئولان می گویند برای اتمام پروژه های ناتمام 400 هزار میلیارد تومان نیاز است و امروز باید بگویید با 20 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی که آن را هم برای اولین بار امسال اختصاص دادید، 20 سال دیگر اتمام این پروژه ها طول خواهد کشید؟ این در حالی است که در این 3 سال بیش از 700 هزار میلیارد تومان خلق نقدینگی شده ولی مشخص نیست این پول کجاست و دقیقا چه مشکلی از کشور را حل کرده است؟

جلیلی گفت: شما که مدعی حقوق شهروندی هستید مگر داشتن مسکن جزو حقوق مردم و تامین آن جزو وظایف دولت نیست؟ در این 4 سال برای حل مشکل مسکن مردم چه کردید؟ اگر مسکن مهر مشکلی داشت مشکلش را برطرف می کردید نه اینکه صورت مساله را پاک کنید. وی افزود: با نگاه تنگ نظرانه و محدود شما نمیتوان مشکلات را حل کرد و اگر کسی کل ایران را فقط نیاوران وکل جهان را فقط امریکا و دو سه کشور خاص دیگر بداند معلوم است که مشکلات بیشتر هم خواهد شد.

جلیلی در پایان گفت: اگر قرار است دنیا با ایران با زبان تکریم صحبت کند لازمه اش این است که ابتدا خود مسئولان با مردم با زبان تحقیر سخن نگویند نه اینکه گفته شود حد مردم ایران ساخت آبگوشت است و باید برای حل مشکلات از خارج مدیر وارد کنیم!

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس شورای زکات کشور گفت: زکات فریضه مهمی است که باید در سال جاری در راستای احیا و اجرای آن حرکت‌هایی صورت پذیرد.
آیت الله ربانی در جلسه شورای زکات استان گفت: در راستای انجام فریضه زکات، بایستی فرهنگ سازی و اعتمادسازی صورت بگیرد تا این وجه شرعی دریافت و در محل مناسب هزینه شود و ائمه جمعه و مسئولان می‌توانند با هزینه کرد صحیح آن، باعث اعتمادسازی در میان مردم شوند.
وی تصریح کرد: زکات تنها بعد فقرایی ندارد بلکه می‌توان با مشکلات اجتماعی و عمرانی و اقتصادی با اولویت حل کرد. بخشی از آن برای فقرا و بخشی هم در عرصه‌های که مسائل اجتماعی دارند حل می‌شود.
رئیس شورای زکات کشور اظهار کرد: زکات برای مردم ما هنوز در برخی از قسمت‌ها احساس ضرورت نشده در حالی که ما بسیاری از مشکلات را می‌توانیم حل کنیم. بُعد مذهبی و دینی زکات را درکنار مسائل و مشکلات اجتماعی ببینم تا مردم تمایل بیشتری به این امر داشته باشند.

آیت الله رباتی گفت استان قزوین به لحاظ دریافت زکات از استان‌های دیگر بهتر است، اما با آنچه که باید باشد فاصله داریم و باید در این زمینه با همراهی مسئولان استان و همت ائمه محترم جمعه، کمیته امداد در این زمینه اهتمام مضاعفی بشود تا برای خدمت به محرومان و رفع برخی مشکلات اجتمایی و اقتصادی مردم موثر واقع شود.
رئیس شورای زکات استان هم در این‌نشست گفت: در استان قزوین به قدر همت ائمه جمعه و جماعات، وعاظ، مبلغان و صداوسیمای استان، مردم برای پرداخت زکات پای کار آمده اند و نشان داده اند که برای ادای دین خود، آماده هستند و پرداخت زکات را برکت مال و زندگی خود می‌دانند و، چون در این وادی قدم برداشتند خیر و برکت در زندگی و افزایش تولیدات کشاورزی مشاهده کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود به نظر می‌رسد مسئولیت ما طلبه‌ها برای آماده کردن و آگاه کردن مردم نسبت به این امر مهم دینی به درستی انجام نشده است با توجه به اینکه هرکجا درست انجام دادیم، جواب گرفتیم.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: چندین سال است که با راهنمایی و تشویق مقام معظم رهبری و حاج آقای قرائتی، ما هرسال شاهد افزایش چشمگیر زکات هستیم و امیدواریم مردم را بیشتر در امر زکات مطلع کنیم و ببینند که با زکاتی که پرداخت می‌کنند مسکلات زیادی حل می‌شود. انسان‌های نیازمند که به نوایی می‌رسد، ازدواج‌هایی که با این اقدام خیر صورت میگیرد، جوان شدن جمعیت و فرزندآوری که اتفاق می‌افتد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: زکات خیرات و برکات زیادی دارد که ما هنوز در آغاز کار هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد به همت رسانه ملی و استانی و هم به امت ائمه جمعه و جماعات، کاری شود که فرهنگ ایمانی زکات جدی‌تر شود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است