Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:07:41 GMT

غربالگری بیش از ۱۲۴ هزار نفر در مبادی مرزهای رسمی کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۳۲۹

غربالگری بیش از ۱۲۴ هزار نفر در مبادی مرزهای رسمی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور با اشاره به مشارکت در طرح مراقبت بهداشتی مسافران مبادی مرزی رسمی کشور همراه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: از روز ۲۰ اسفند سال ۹۹ تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۹ فروردین ماه، ۱۲۴ هزار و ۳۸ نفر از مسافران در ورودی مرزها کنترل شده اند.

وی به انجام ۲۱ هزار و ۲۲۴ تست فوری کرونا اشاره کرد و افزود: از ۶۹۰۸ نفر هم که دارای علائم بودند، تست PCR گرفته شد و ۴۴ نفر از مسافران مشکوک به بیماری کرونا به قرنطینه منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، ۴۳۱ نیروی عملیاتی برای کنترل ۱۶ مرز زمینی، ۲ مرز دریایی و ۱۰ مرز هوایی در حال فعالیت هستند.

کد خبر 5184585

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهر تهران بنیاد برکت وزارت آموزش و پرورش شورای شهر ستاد ملی مقابله با کرونا تهران 1400 شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی و هوشمندسازی و حضور جوانان در امنیت قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید امنیت "جواد جهان بیکی" در روستای کوسه  شهرستان کلاله اظهار داشت: با وجود جوانان برکف که برای دفاع از مرزهای کشور سینه ستبر کرده‌اند، همراه با تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمندسازی که در مرزهای کشور در حال استقر است مرزهای کشور در امنیت قرار دارند.

وی تاکید کرد: شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت خود به اوج قله معرفت و عزت رسید و شهید شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: ما به شما خانواده شهدا با این بصیرت افتخار می‌کنیم، خون شهید ضامن اقتدار و سربلندی کشور عزیز ما است.

وی با اشاره به حضور مادر شهید در راهپیمایی روز قدس حتی قبل از تشییع جنازه فرزند شهیدش، گفت:ما با این حرکت این مادر شهید که  با حضور خود کمتر از 24ساعت پس از خبر شهادت فرزندش شعار مرگ بر اسراییل سر داد و با حضور خود نشان داد فرزند شهیدش در دامن چنین مادران شجاعی پرورش یافته روحیه گرفتیم.

شهید جواد جهان بیکی در 16 فروردین در حمله تروریست‌های جیش الظلم به مناطق جنوب شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/581

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • فیلم|انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد