Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ایزدی بعدازظهر پنجشنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: ١۴ تیم بازرسی در شیراز در حال فعالیت هستند که این ۱۴ تیم شامل بازرسان بهداشت بازرسان اصناف یا بازرسان اماکن و سازمان صنعت معدن و تجارت هستند که علاوه بر ۱۱ منطقه شهرداری بخش مرکزی شهرستان شیراز شهر صدرا و بخش ارژن را نظارت و پایش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از چهاردهم فروردین ماه امسال تاکنون بالغ بر ۵۳۲۰ مورد بازرسی در سطح مناطق اعلام شده انجام شده است که منجر به سه هزار و ۲۵۰ مورد اخطار و ۴۶ مورد پلمپ شده است.

ایزدی تاکید کرد: ۱۵ هزار لیتر الکل هم اکنون در سطح شهرستان شیراز وجود دارد و روزانه بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل دسته شیراز در حال تولید است لازم به یادآوری است که ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در سطح شهر شیراز وجود دارد که روزانه ۵ هزار و ١٠٠ لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز در فارس تولید می‌شود.

وی افزود: از زمان شروع همه‌گیری تاکنون بالغ بر ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار لیتر الکل در سطح استان فارس تولید شده و بالغ و یک میلیون و ۹۲۳ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز در سطح استان فارس تولید شده است.

رئیس سازمان صمت فارس تصریح کرد: بیش از ۱۰ میلیون ماست نیز در سطح استان فارس وجود دارد و از آغاز همه گیری ویروس‌کرونا تاکنون بالغ و ۹۹ میلیون ماسک در استان فارس تولید شده است.

کد خبر 5184627

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز شهر صدرا ایزدی فارس ویروس کرونا پلمب واحد صنفی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان اردبیل شهرستان کرج واکسن کرونا فارس تولید استان فارس هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی نیسان حامل گازوئیل در محور شیراز - اصفهان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

مرادیان بیان کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد