Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@00:37:14 GMT

کشف جعل و کلاهبرداري ميلياردي دربهشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۴۲۳

کشف جعل و کلاهبرداري ميلياردي دربهشهر

خبرگزاری آریا-جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو متهم به جعل و کلاهبرداری 75 میلیارد ریالی در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بهشهر، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع جعل و کلاهبرداری با فروش مال غیر به ارزش 75 میلیارد ریال در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو کلاهبردار و جاعل حرفه ای اسناد و مدارک را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد،متهمان با سوء استفاده از غفلت مالک با جعل سند یک قطعه زمین 3600متری در حومه شهرستان بهشهر قصد فروش آن به ارزش 75 میلیارد ریال را داشته اند.

سرهنگ حسینی، خاطر نشان کرد: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر و با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی پلیس در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف جعل و کلاهبرداری میلیاردی دربهشهر شهرستان بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد