Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@14:39:32 GMT

فوت چهار یزدی دیگر در شبانه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۵۵۵

فوت چهار یزدی دیگر در شبانه روز گذشته

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته، سه سرخوشه جدید مبتلا به ویروس جهش یافته در استان یزد شناسایی شد.

«ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۸۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلمانی با اشاره به شناسایی ۳۸۷ مبتلای جدید افزود: از این تعداد، ۴۲ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۳۴۵ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

وی با اشاره به شناسایی سه سرخوشه جدید واریانت انگلیسی در استان ادامه داد: دو سرخوشه در شهرستان خاتم و یک سرخوشه در شهرستان میبد شناسایی شدند.

دکتر سلمانی افزود: تاکنون ۷۷ سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت:  کرونای جهش یافته در تمام شهرستان های استان یزد به ثبت رسیده است.

دکتر سلمانی گفت: در شبانه روز گذشته، چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

 وی خاطر نشان ساخت:  در حال حاضر، ۳۴۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۵۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

دکتر سلمانی  تصریح کرد: همشهریان  بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: بستری های کرونا در یزد آمار بیماری کرونا در یزد کرونا در یزد شبستان یزد شبانه روز گذشته دکتر سلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار

 دهقان منشادی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: بخشی از این درخواست‌ها نیز یا رد شد و یا متقاضی آن انصراف داده است و بخشی از آن نیز در مرحله صدور مجوز است. 

وی با بیان اینکه شهرستان‌های یزد، ابرکوه و میبد به ترتیب بیشترین تعداد درخواست مجوز را به خود اختصاص داده اند اظهار داشت: در میان مشاغل، اصناف با بیش از ۱۸ هزار، بیشترین درخواست را داشته اند و مشاغل خانگی با بیش از ۱۴ هزار درخواست و بخش کشاورزی با هفت هزار درخواست در رده‌های بعدی قرار دارند. 
دهقان منشادی از وجود بانک اطلاعات کسب و کار در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مجوز‌ها از طریق درگاه ملی و به صورت برخط و در کوتاهترین زمان ممکن صادر می‌شود. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه مهلت دریافت مجوز الکترونیکی کسب و کار (شناسه یکتا) تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ از سوی هیات مقررات‌زدایی تمدید شده است گفت: صاحبان کسب و کار تار تاریخ یاد شده مهلت دارند در این زمینه اقدام کنند. 

دهقان منشادی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و ... هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند. 

دهقان منشادی گفت: صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان قابل انجام است. 

هم اینک بیش از ۵۰ هزار فقره جواز کسب و کار در استان یزد وجود دارد که تاکنون یک هزار و ۷۵۰ مورد آن الکترونیکی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • وقتی هیپی‌گریِ جوانان کار و کاسبی سلمانی‌های تهران را کساد کرده بود
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته
  • رژه موتوری یزدی‌ها در حمایت از وعده‌ صادق