Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف در بلغارستان با صعود دو نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف طی روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان کشورمان در صبح روز نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

وزن 63 کلیوگرم: آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل ویچف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را به دست آورد.

وزن 72 کیلوگرم: علی ارسلان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل باشار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ماکسیموویچ از صربستان و نوربوسینوف از قزاقستان مصاف خواهد رفت.

کشتی آزاد:

وزن 79 کیلوگرم: حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با ساکایف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

همچنین قرعه‌کشی اوزان دو نماینده دیگر کشورمان نیز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

وزن 87 کیلوگرم: مهدی فلاح در دور نخست استراحت می‌کند و در دور بعد به مصاف آوندانو از ونزوئلا می‌رود. در این وزن 14 کشتی‌گیر حضور دارند.

کشتی آزاد:

وزن 74 کیلوگرم: در این وزن 15 نفر شرکت کرده‌اند که جمال عبادی در دور اول به مصاف موسابکوف از قزاقستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان گامکرلیدزه از گرجستان و زاکاریف از اوکراین مصاف می‌دهد.

فینالیست شدن پسر نایب قهرمان کشتی جهان در غیاب پدرش

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی مرحله نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی