Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:06:19 GMT

مسی در پی رسیدن به رکورد راموس در ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۸۸۳

مسی در پی رسیدن به رکورد راموس در ال کلاسیکو

به گزارش خبرگزاری فارس، ال کلاسیکو در مهمترین زمان ممکن بین رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه دی استفانو در روز شنبه برگزار خواهد شد. برنده این مسابقه می‌تواند قدمی بلند برای قهرمانی در این فل لالیگا بردارد و باید دید چه نتیجه بین این 2 غول اسپانیایی رخ خواهد داد.

مسی که اکنون رکورد بیشترین تعداد گل زده در ال کلاسیکو را از آن خود کرده، در صدد رسیدن به یک آمار خیره کننده دیگر در این رقابت مهم و تاریخی فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق ستاره بارسلونا در صورت بازی در این مسابقه، تعداد حضور خود در دیدارهای ال کلاسیکو را به عدد 45 خواهد رساند و با آمار سرخیو راموس برابری خواهد کرد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی راموس به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارد و با نبود کاپیتان رئال، مسی می‌تواند به این آمار دست پیدا کند و در کنار راموس بیشترین تعداد حضور در ال کلاسیکو را به نام خود ثبت کند.

پائولو خنتو، مانولو سانچس و ژاوی با 42 بار حضور در ال کلاسیکو بیشترین تعداد در این مسابقه را به ثبت رساندند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیونل مسی سرخیو راموس ال کلاسیکو ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان