Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:05:00 GMT

ترابی - کنعانی زادگان؛ یک گل با دو مدعی!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۹۴۶

ترابی - کنعانی زادگان؛ یک گل با دو مدعی!

پرسپولیس در شرایطی به گل زودهنگام مقابل نساجی قائمشهر رسید که دو مدعی برای ثبت این گل در کنار پیست تارتان دیده می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، روی ضربه ایستگاهی که در دقایق ابتدایی به سود پرسپولیس گرفته شد، مهدی ترابی با ارسالی بلند و اشتباه جلالی راد به گل دست یافت اما یورش کنعانی زادگان برای اثرگذاری روی توپ باعث شد تا این دو لحظاتی در کنار پیست تارتان به دنبال اثبات این باشند که گل باید به نام کدامیک ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترابی که توپ را به قصد پشت مدافعان نساجی و ضربه زدن حمله وران تیمش ارسال کرده بود، با برخورد آن جلوی جلالی راد و اشتباه گلر نساجی مازندران باعث شد تا گل اول بازی به شکلی جالب توجه شکل بگیرد. این در حالی بود که کنعانی زادگان جلوتر از تمامی نفرات حمله کننده به توپ مترصد ضربه زدن به آن بود و با پرتاب پای خود به دنبال نهایی کردن این هدف بود.

 

 

کنعانی زادگان اما لحظاتی بعد از ثبت گل اول بازی با شادی گل خود همه توجهات را به سمت خود جلب کرد. او با اشاره به اینکه زننده گل بوده، از کادر تدارکات تیمش خواست تی شرتی که برای شادی گلش در نظر گرفته بود در اختیار او قرار دهند و جلوی دوربین عکاسان فیگور خود را ثبت کرد. این در حالی بود که بیشتر بازیکنان پرسپولیس در حلقه شادی مهدی ترابی در جلوی نیمکت پرسپولیس جمع شده بودند و این بازیکن را زننده گل می‌دانستند.

 

در ادامه هر دو بازیکن چشم در چشم هم با جملاتی سعی داشتند خود را مدعی ثبت این گل بدانند و ترابی با رد ادعای کنعانی زادگان که به نوک استوک خود و ضربه به این ارسال خبر می‌داد با قاطعیت از گل شدن ارسال خود بدون تاثیر بازیکنی خبر می‌داد. در تصاویر تلویزیونی هم البته کاملا مشخص بود که علیرغم تلاش کنعانی زادگان این ترابی بود که با ارسال گمراه کننده خود و اشتباه گلر باعث ثبت اولین گل بازی شده است. با این حال نباید از حرکت کنعانی زادگان نیز گذشت که باعث غافلگیری و اشتباه دروازه بان نساجی شد که تا آخرین لحظه انتظار این را می کشید که با ضربه مدافع پرسپولیس مسیر توپ تغییر کند و او واکنش دیگری را صورت دهد.

 

 

در نهایت باید دید داور این بازی گل جنجالی و بحث برانگیز که دو مدعی داشت را به نام کدام بازیکن ثبت خواهد کرد. در بازی فصل گذشته دو تیم نیز ضربه سیامک نعمتی در آخرین لحظات با برخورد به نوراللهی دو مدعی گلزنی داشت که در نهایت نعمتی این ادعای نوراللهی که ضربه نهایی را وی زده، تایید کرده بود.

مهدی ترابی پرسپولیس تهران محمد حسین کنعانی زادگان نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس تهران محمد حسین کنعانی زادگان نساجی مازندران کنعانی زادگان دو مدعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته اول نیز با هیجان و حواشی زیادی در هفته‌های پایانی همراه است و تیم‌های خیبر خرم آباد، فجرسپاسی، چادرملو اردکان و نفت مسجدسلیمان در سودای دستیابی به دو سهمیه صعود هستند و در پایین جدول نیز جدال تیم‌های خوشه طلایی، داماش گیلان، دریای بابل، شهرداری آستارا، شاهین بندرعامری برای فرار از سقوط دنبال می‌شود. با این حال این هفته از لیگ دسته اول با حواشی زیادی همراه بوده است که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

خیبر برد، دریای بابل زمین را ترک کرد!

یکی از پرگل‌ترین بازی‌های این هفته در خرم آباد برگزار شد. خیبر خرم آباد بار دیگر صاحب پنالتی شد تا اینبار جنجال بزرگی شکل گیرد و دریای بابل در اعتراض به این پنالتی ثانیه آخری زمین را ترک کند و در ادامه با میانجی‌گیری‌های صورت گرفته به زمین بازگشته و با دریافت گل، شکست خورده خرم آباد را ترک کند و خیبر نیز یک گام دیگر به صعود نزدیک شود. این بازی در شرایطی که با تساوی 3-3 دو تیم در جریان بود، در دقیقه 91 با اعلام یک پنالتی به سود خیبر به حاشیه کشیده شد.

دیگر اتفاق حاشیه‌ای در بازی خیبر مقابل دریای بابل حضور برخی افراد به عنوان حامی نماینده خرم آباد با پیراهن نساجی برابر نماینده مازندران (دریای بابل) بود. اتفاقی که جنجالی شد و البته از سوی مدیران نساجی خیلی زود با واکنش همراه شد و آنها این اقدام را بدون هماهنگی خواندند و مدعی برخورد با آنها شدند.

داماش گیلان یک گام دیگر نزدیک به سقوط
آریو اسلامشهر مقابل تیم داماش در خانه به برتری دو – صفر دست یافت تا داماش گیلان در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت‌ها به سقوط نزدیک‌تر شود و باید دید علی نظرمحمدی قادر خواهد بود سهمیه گیلان را در لیگ یک حفظ کند یا خیر.

تساوی مدعی صعود در سونگون؛ مس معترض شد
دیدار نفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در سونگون با تساوی برابر مس همراه شد. این در حالی بود که مسی‌ها مدعی هستند در این بازی یک پنالتی کاملا واضح برای این تیم نادیده گرفته شده تا نفت مسجدسلیمان با یک امتیاز از این بازی خارج شود و همچنان شانس صعود را برای خود شکل دهد.

سوپرگل در لیگ دسته اول
مس شهربابک که همانند فصول گذشته به دنبال پایان دادن فصل در میانه جدول است با سه گل در خانه به برتری دست یافت. نکته ویژه این بازی را می‌توان سوپرگل مرتضی حسینی زاده از فاصله بیش از 50 متری عنوان کرد. خوشه طلایی با این شکست همچنان در قعر جدول حضور دارد و به نظر می‌رسد روزهای پایانی حضورش در لیگ دسته اول را با این شرایط دنبال کند.

ویدئو: 330675

چادرملو: نمی‌خواهید به لیگ برتر صعود کنیم!
شاید تندترین بیانیه این هفته مربوط به نماینده یزد باشد که با سعید اخباری همچنان یکی مدعیان صعود محسوب می‌شود. چادرملو در شرایطی در خانه به تساوی دست یافت که مدعی هستند یک پنالتی واضح در این بازی به سود این تیم نادیده گرفته شده است. تصاویری که از برخورد دروازه‌بان حریف با مهاجم این تیم منتشر شده نیز برخورد شدیدی را نشان می‌دهد. مدیرعامل این باشگاه در گفتگویی تند با ورزش سه با اشاره به اتفاقات شکل گرفته مدعی شد که به نظر می‌رسد "جریانی وجود دارد که نمی‌خواهند این تیم صعود کند!"

ویدئو: 330655وضعیت شکم و سینه محمد مسلمی که دروازه‌بان نفت و گاز گچساران با حرکتی خشن به او صربه زد اما داوران بازی این صحنه را پنالتی اعلام نکردند! 

بنگر و تساوی ارزشمند در بندر
مدافع اسبق پرسپولیس که اکنون هدایت تیم شهرداری آستارا را عهده‌دار است به تساوی ارزشمندی خارج از خانه مقابل تیم دیگر گزینه سقوط دست یافت. یک تساوی مهم که شاید تاثیر زیادی در بقای این تیم در ادامه فصل داشته باشد.

تساوی شیراز و کرمان 
دیدار دو تیم شهر راز و مس کرمان هرچند اهمیتی در جدول رده بندی نداشت اما برای اکبر محمدی برای تداوم نتیجه گیری نارنجی‌پوشان با حساسیت بالایی دنبال شد. آنها اما در دیداری که موقعیت‌های مناسبی روی دروازه حریف شکل داده بودند، در نهایت به تساوی یک – یک رضایت دادند تا تنها ماحصل این جدال برای کرمانی‌ها، تداوم شکست ناپذیری و امتیازگیری آنها در هفته‌های اخیر باشد.

سایپا در مدار ناکامی، روانخواه به دنبال اثبات
محمد محمدی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا به نظر می‌رسد کار سختی برای بازگرداندن این تیم به روزهای خوب گذشته داشته باشد. مدیرعامل سایپا که به دنبال پایان دادن به روند پذیرش شکست در این تیم است، بعد از برد ارزشمند هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد، اینبار در پارس جنوبی بار دیگر تیمش را شکست خورده دید. امید روانخواه که اکنون زمزمه جدایی‌اش از پارس جنوبی شدت گرفته، بعد از اینکه سه بازی از مدیران این تیم وقت گرفت، موفق به کسب 7 امتیاز از آن شده تا نشان دهد به دنبال اثبات خود است.


لغو بازی جنجالی در اهواز
فجرسپاسی به عنوان یکی از مدعیان صعود در شرایطی در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی می‌رفت که ناهماهنگی میزبان در نهایت باعث لغو این بازی شد. ملاثانی که هشت بازی را با تعامل استقلال خوزستان در استادیوم غدیر برگزار کرده بود، اینبار بدون هماهنگی با این تیم و در شرایطی که آنها طبق نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده بودند که قادر به قرار دادن استادیوم غدیر در اختیار این تیم برای میزبانی در ادامه فصل نخواهند بود، با چالش بزرگی لیگ را مواجه کرد. باید دید سازمان لیگ در خصوص این بازی که نقش تاثیرگذاری در سرنوشت تیم‌های مدعی خواهد داشت (در روزی که نفت مسجدسلیمان و چادرملو متوقف شدند)، چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!