Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:53:43 GMT

۵ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه محقق اردبیلی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۰۱۶

۵ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه محقق اردبیلی اضافه شد

ایسنا/اردبیل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد ۵ رشته جدید در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

ترحم مصری در جمع خبرنگاران از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد رشته‌های جامعه‌شناسی و مهندسی انرژی در مقطع کارشناسی پیوسته خبر داد و گفت: همچنین این شورا در مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته نیز با ایجاد رشته نانوفیزیک موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مقطع دکتری تخصصی نیز با ایجاد رشته‌های مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی و جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در دانشگاه محقق اردبیلی موافقت شده است، ادامه داد: پذیرش در این رشته‌ها به صورت روزانه بوده و از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه معین استان اردبیل دارای 9 دانشکده، سه مرکز تحقیقات، سه پژوهشکده، 19 هسته پژوهشی بوده و تعداد رشته‌های مصوب این دانشگاه 281 رشته شامل 62 رشته در مقطع دکتری، 133 رشته در مقطع کارشناسی‌ارشد، 79 رشته در مقطع کارشناسی و هفت رشته در مقطع کاردانی می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه اردبیل دانشگاه محقق اردبيلي رشته های جدید دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاه محقق اردبیلی مقطع کارشناسی رشته در مقطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی