Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان با تمجید از تلاش‌های فدراسیون بسکتبال در خصوص قرار گرفتن در مسیر صحیح استانداردسازی جهانی گفت: این امر قطعا باعث پیشرفت باشگاه‌ها و تقویت تیم‌های ملی رده‌های مختلف خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال و به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان احمد پارو که تیمش، یعنی بسکتبال پالایش نفت آبادان در مرحله ی نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، در این خصوص گفت:حضور تیم ملی جوانان کشور در رقابت های این فصل لیگ برتر نشانه بارز دور اندیشی فدراسیون‌ بسکتبال در جهت تجربه اندوزی بازیکنان جوان تیم ملی و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی برگزاری مسابقات تدارکاتی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از داوران جوان، قاطع و متواضع در کنار داوران باتجربه قطعاً از فرآیند صحیح مدیریت از قبل تعیین شده نشأت گرفته است که می‌تواند آینده‌ی داوری بسکتبال را تضمین کند. پارو اظهار داشت: اشتباهات داوری در تمام رشته‌های ورزشی طبیعی است. شاید در این فصل تیم ما در مواردی از داوری و اشتباهات آن لطمه دید اما دیدگاه ما بر این است که اشتباهات داوری جزء قضاوت داوران در بسکتبال است. امیدواریم که با کسب تجربه بیشتر توسط داوران خطاهای موجود در بازی‌ها به حداقل برسد. مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان تصریح کرد: قدردان حضور قدرتمند و با انگیزه‌ی تمام تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های این فصل هستیم که توانستند با وجود اینکه مسابقات بدون تماشاگر بود، تنور بازی‌ها را گرم نگه دارند. وی اضافه کرد:‌‌ ضمن تشکر از میزبانی فدراسیون بسکتبال، آرزو دارم سالی عاری از کرونا داشته باشیم تا بتوانیم ساختار مناسب لیگ بسکتبال کشور را به همراه تماشاگران فهیم آن به سمت قله‌های ترقی رهنمون کنیم.

منبع: دانا

کلیدواژه: پالایش نفت آبادان فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال ایران از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

تا به حال تیم مهرام، شهرداری گرگان و ذوب آهن به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کردند. برنده دیدار پنجم تیم‌های طبیعت و نفت آبادان نیز به این مرحله صعود می‌کند.امکان تغییر برنامه این رقابت‌ها با توجه به حضور تیم شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا وجود دارد.

برگزاری جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی با حضور داوری

جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • آسمانی صاف در اروند
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • جوی آفتابی در اروند