Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@05:19:48 GMT

عرضه ۷ هزار تن گوشت مرغ در ۱۹ فروردین‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۰۷۲

عرضه ۷ هزار تن گوشت مرغ در ۱۹ فروردین‌ماه

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امروز (۱۹ فروردین ماه)، سه میلیون و ۸۵۱ هزار و ۸۲ قطعه مرغ کشتار و هفت هزار و ۱۴۲ تن گوشت مرغ گرم به بازار عرضه شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علی‌صفر ماکنعلی» اظهار داشت: بیشترین میزان کشتار مرغ در استان‌های مازندران با ۸۱۰ تن، گلستان با ۶۸۶ تن، فارس با ۵۳۵ تن، خراسان رضوی با ۵۲۰ تن، اصفهان با ۴۷۸ تن، گیلان با ۴۵۳ تن، تهران با ۳۳۳ تن، آذربایجان غربی با ۳۰۷ تن و خوزستان با ۲۶۰ تن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است بر اساس مصوبه‌های ستاد تنظیم بازار، کمیته‌ای تخصصی به منظور ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ با ریاست وزیر جهاد کشاورزی و عضویت قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دیگر مسوولان مربوطه تشکیل شد.

این کمیته با داشتن اختیارات کامل از سوی ستاد تنظیم بازار نسبت به برنامه‌ریزی و تولید و توزیع مرغ، از طریق شرکت‌های تولیدکننده عمده مرغ و نیز با همکاری و خدمت گرفتن از ظرفیت مرغ‌داری‌های دیگر، اقدام‌های لازم را انجام می‌دهد.

همچنین براساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور در روز‌های گذشته، قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ به کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عرضه مرغ گوشت مرغ تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • بازار گوشت روی موج قرمز
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟