Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:19:49 GMT

برتری پرسپولیس برابر نساجی در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۰۸۴

برتری پرسپولیس برابر نساجی در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (پنجشنبه) به قضاوت محمدحسین زاهدی فر به مصاف نساجی مازندران رفته است که این مسابقه در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به پایان رسید.

نساجی در شرایطی پای به این دیدار گذاشت که از زمان حضور ساکت الهامی روی نیمکتش، در دو بازی اخیر خود به برتری رسیده بود اما در آستانه این دیدار ۱۰ تن از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس هم که از سه دیدار اخیر خود به دو تساوی رسیده بود، برای جبران اختلاف امتیاز خود با سپاهان صدرنشین پای به زمین گذاشت.

در این دیدار یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان به دلیل چهار اخطاره بودن روی نیمکت سرخپوشان قرار ندارد.

سرخپوشان که پس از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان با پیراهن مشکی به میدان می رفتند در این بازی با پیراهن اصلی و قرمز رنگ خود پای به زمین مسابقه گذاشتند.

در همان دقیقه اول بازی پرسپولیس شانس گلزنی داشت که سعید جلالی سنگربان قائمشهری‌ها ضربه احسان پهلوان را با پا مهار کرد و در برگشت هم ضربه آرام وحید امیری را در آغوش کشید.

در دقیقه ۶ شوت از راه دور بازیکن نساجی را حامد لک بدون ریسک مشت کرد تا خطری دروازه سرخپوشان را تهدید نکند.

در دقیقه ۸ ارسال مهدی ترابی از راه دور پس از برخورد با نوک پای محمد حسین کنعانی زادگان وارد دروازه سعید جلالی راد شد. البته برخی اعتقاد دارند که توپ مستقیم وارد دروازه شد اما کنعانی زادگان اعلام کرد که توپ پس از برخورد با پای او راهی دروازه نساجی شده است.

پرسپولیس در دقیقه ۱۳ روی حرکت سریع ترابی شانس گلزنی داشت که مهاجمان پرسپولیس نتوانستند از پاس در عرض این بازیکن استفاده کنند.

یک دقیقه بعد باز هم پرسپولیس می توانست گلزنی کند که جلالی راد مقابل شوت احمد نوراللهی ایستادگی کرد و اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

در دقیقه ۱۹ نساجی بار دیگر روی یک شوت از راه دور دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما حامد لک به خوبی توپ را در آغوش کشید.

در دقیقه ۲۲ پرسپولیس روی حرکت انفرادی شهریار مغانلو می توانست دروازه میزبان را باز کند که ضربه او پس از برخورد با مجتبی بیژن راهی کرنر شد.

در دقیقه ۲۸ پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد که ارسال ترابی روی تیر دو به شهریار مغانلو رسید اما ضربه سر این بازیکن را دروازه بان نساجی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۳۲ مغانلو روی پاس زیبای احمد نوراللهی صاحب موقعیت خوب گلزنی شد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه نساجی نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ثانیه های پایانی نیمه نخست بار دیگر پرسپولیس صاحب موقعیت شد که مدافع نساجی اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

در این نیمه ساکت الهامی سرمربی نساجی از داور کارت زرد دریافت کرد. حامد لک هم از پرسپولیس در این نیمه با کارت زرد داور جریمه شد. احسان قهاری بازیکن تازه وارد نساجی نیز به خاطر تکل خشن روی سعید آقای از داور کارت زرد گرفت.

یکی از اعضای کادر فنی نساجی نیز توسط داور اخراج شد.

داور برای نیمه اول این بازی دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

نیمه نخست این بازی در نهایت با همان یک گل با برتری سرخپوشان خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: 

حامد لک، حسین کنعانی‌زادگان،  سید جلال حسینی،  سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک،  احمد نوراللهی،  مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و شهریار مغانلو.

ترکیب نساجی: 

سعید جلالی راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی بیگی، حسن جعفری، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران(۳۸ احسان قهاری)، کریم اسلامی، فرزاد زامهران و علی آل کثیر.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور نیمه نخست حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و سوم سری A امشب تیم‌ رم از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه 3-1 شکست خورد. سردار آزمون تنها گل تیمش را به ثمر رساند اما نتوانست مانع از شکست تیم میزبان شود.

ویدئو: 330715

بولونیا بازی در ورزشگاه المپیکو را منظم‌تر از رم آغاز کرد و موفق شد تیم حریف را خیلی زود غافلگیر کند. پس از چند حمله به سمت دروازه رم، در دقیقه 13 بالاخره دروازه میزبان باز شد.

پس از فشار از سمت راست خط دفاعی رم، روی ارسال کوتاه کالافیوری، اوساما ال عزوزی تصمیم گرفت با ضربه آکروباتیک قیچی برگردان مدافعان حریف را غافلگیر کرده که ضربه او پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد.

بازی دو تیم بیشتر پربرخورد دنبال می‌شد و رم به دنبال جبران این گل بود که روی ارسال استفان الشعراوی، پائولو دیبالا تلاش کرد تا روی ضربه قیچی برگردان دروازه حریف را تهدید کند اما شوت او در دقیقه 21 با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی دو تیم در میانه میدان اغلب متعادل دنبال می‌شد تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی بولونیا فرصت گلزنی خوبی داشت اما ضربه خطرناک سالماکرز در دقیقه 41 با فاصله کم از بالای تیرک افقی دروازه میلان به بیرون رفت.

بولونیا با یک گل دیگر نیمه اول را تمام کرد. یوشوا زیرکزی موفق شد ارسال به درون محوطه جریمه را با پای چپ به سمت دروازه بفرستد که با وجود واکنش میله اسویلار از روی خط دروازه عبور کرد و داور این گل را پذیرفت.

رم نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و روی یک صحنه الشعراوی با ارسال کرنر تامی آبراهام والی پرقدرتی را به سمت دروازه فرستاد که دروازه‌بان بولونیا در دقیقه 51 به خوبی آن را مهار کرد.

سردار آزمون که این بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود با نظر دانیله ده روسی در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام وارد زمین شد تا در خط حمله این تیم تغییراتی ایجاد شود.

تغییر آزمون به سود رم رقم خورد چرا که او خیلی زود موفق به گلزنی شد‌. این مهاجم ایرانی روی ارسال لورنزو پلگرینی ابتدا با ضربه سر شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد که اسکوروپسکی ابتدا آن را مهار کرد. آزمون توپ بلوکه شده را با ضربه پای چپ به سمت دروازه فرستاد و دوباره این توپ مهار شد که در سومین تلاش توانست با وجود دخالت مدافعان حریف این توپ را در دقیقه 56 به گل تبدیل کند.

رم طی 5 بازی گذشته مقابل بولونیا تنها یک گل به ثمر رسانده بود و آزمون موفق شد این آمار را ارتقا بدهد اما در نهایت نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

رم با این گل انگیزه زیادی برای گل تساوی داشت اما برخلاف جریان بازی این تیم میهمان بود که به یک گل دیگر رسید و تفاضل را افزایش داد. بازیکنان رم که در میانه میدان منتظر تصمیم داور برای اعلام خطا بودند با ضد حمله سریع غافلگیر شدند.

الکسیس سالماکرز در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان رم موفق شد توپ را با ضربه چیپ از بالای دستان اسویلار عبور دهد تا سومین گل تیمش را در دقیقه 65 به ثمر برساند.

رم با وجود آزمون در خط حمله تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما ضربه خطرناک این مهاجم ایرانی با واکنش دروازه‌بان بولونیا در دقیقه 78 دفع شد و روی ریباند هم پلگرینی توپ را با ضربه بی دقت به بیرون فرستاد.

بولونیا در دقایق پایانی هم با وجود تعویض‌هایی که بیشتر دفاعی بودند جریان بازی را در اختیار داشت و به گل هم رسید اما به دلیل آفساید این گل مردود اعلام شد.

در نهایت رم که طی 8 بازی از 9 بازی خانگی مقابل بولونیا شکست نخورده بود و حتی در 6 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود نتیجه این بازی را به بولونیا واگذار کرد. بولونیا که در بازی رفت 2-0 رم را در ماه دسامبر شکست داده بود موفق شد برای اولین بار از فصل 67-1966 جالوروسی را در بازی رفت و برگشت شکست دهد.

این برد بولونیا را با 62 امتیاز در رده چهارم جدول قرار داد و رم در رده پنجم 55 امتیازی باقی ماند.

دیگر خبرها

  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!