Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی شهرستان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در سال های گذشته افزود: به خاطر تعداد بیمه‌شدگان و موقعیت منطقه وجود یک درمانگاه تخصصی  ضروری است .

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بخش اداری تامین اجتماعی با درمانگاه در یک فضای نامناسب قرار دارد، ادامه داد: برای رفع این مشکل تاکنون از طرف مسوولان استان یزد و منطقه اقدام‌های خوبی انجام شد ولی برای سرعت‌بخشیدن به آن به همت و همکاری بیشتری نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول به موقعیت مهریز و قرار گرفتن آن در مجاورت جاده اصلی تهران به شرق و جنوب کشور و کریدور شمال به  جنوب کشور و بالعکس اشاره کرد  و  گفت: راه‌اندازی یک مجموعه بزرگ درمان تامین اجتماعی علاوه بر ارایه خدمات به مردم و بیمه‌شدگان شهرستان می‌تواند در خدمت مسافران و میهمانان قرار گیرد.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دولت برای مردم و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ارایه خدمات مورد نیاز است و در این ارتباط تاکنون هرچند اقدام‌هایی در شهرستان صورت گرفته است ولی اصلا کافی نیست و باید تلاش بیشتری توسط مسوولان صورت گیرد .

در این آیین با قدردانی از دکتر میترا پژوفر، داود بیک خورمیزی مهریزی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی مهریز معرفی شد.

هم‌اکنون درمانگاه تامین اجتماعی و ساختمان اداری آن در شهرستان در یک مکان قرار دارد و همین امر خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان و بیمه‌شدگان را با مشکل مواجه کرده است .

در این خصوص طی سال‌های گذشته بارها بیمه‌شدگان با تهیه و ارسال نامه، طومار و مراجعات مکرر حضوری به مسوولان جداسازی این ۲ بخش را خواستار شدند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است .

شهرستان مهریز یک باب بیمارستان دارد و با ۲ هزار کارگاه فعال، هم‌اکنون ۸۴ درصد جمعیت ۵۵ هزار نفری این شهرستان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز سازمان تامین اجتماعی درمانگاه یزد بیماری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز سازمان تامین اجتماعی درمانگاه مهریز سازمان تامین اجتماعی درمانگاه یزد بیماری اخبار کنکور تامین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، درمانگاهی که در سه طبقه با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی، قرار است به مردم قزوین خدمات بدهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان