Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان حریفان خود را در مسابقات کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا شناختند.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم قرعه کشی رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا، عصر امروز در شهر آلماتی قزاقستان محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

 

کشتی فرنگی:

در وزن 67 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند محمدرضا گرایی در دور اول با اوچیلوف از تاجیکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان پوندت از تایلند و داحشان از اردن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی گیران سوریه، چین و هند در گروه گرایی قرار دارند.

در وزن 87 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حسین نوری در کشتی نخست با شاگلدی آنایف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان فی پنگ از چین و جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جهانگیر توردیف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرور می شود.

 

کشتی آزاد:

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالک از کویت کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان جون سوک یون از کره جنوبی و حاجی محمد علی از بحرین می رود در این وزن 10 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان منگ حجی جان از چین و پارینیا چامناجان از تایلند می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند که نمایندگان هند، قطر و تاجیکستان در گروه امامی حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نائویا آکاگوما از ژاپن مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این کشتی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می رود در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات کشتی فرنگی فردا (جمعه) و رقابت های کشتی آزاد روز یکشنبه 22 فروردین ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی یونس امامی حسین نوری محمدهادی ساروی امیرمحمد یزدانی محمدحسین محمدیان محمدرضا گرایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی یونس امامی حسین نوری محمدهادی ساروی امیرمحمد یزدانی محمدحسین محمدیان محمدرضا گرایی برنده کشتی میان حریف در دور نفر حضور دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و مدیر فنی تیم کشتی آزاد مازندران گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود و ضمن آنکه شکست تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کشورمان برداشت.

به گزارش مشرق، سیدمراد محمدی در خصوص مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا اظهار داشت: این پیکارها در حالی برگزار شد که مهم‌ترین اتفاق آن مربوط به مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم بود که آرون بروکس جوان توانست در ۲ مبارزه دیوید تیلور را شکست دهد. به طور قطع مشخص شدن ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا تا حدودی به نفع کشتی‌گیران ما در المپیک پاریس خواهد شد چرا که بار روانی زیادی را از دوش ملی‌پوشان ما برداشته است. البته نباید از این موضوع غافل شد که این نفرات جوان می‌توانند تهدید جدی در المپیک نه تنها برای ملی‌پوشان کشورمان بلکه برای سایر مدعیان باشند.

وی این راهم گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود چرا که اکنون بار روانی به دلیل غیبت تیلور از کشتی کشورمان برداشته شد. پیروزی مقابل این حریف آمریکایی به طور قطع به تفکر و آنالیز دقیق کادر فنی تیم ملی بازمی‌گردد. مهم‌ترین اتفاقی که رخ داد مربوط به تغییر نفرات جوانی بود که به جای بزرگانی از جمله جی‌دن کاکس، توماس گیلمان و جردن باروز انتخاب شدند. البته کایل اسنایدر و کایل دیک نیز از نفرات باتجربه آمریکا در المپیک به حساب‌می‌آیند که می‌توانند در پاریس رقبای خود را به چالش بکشند.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۰۶ جهان در گوانگژو چین ادامه داد: حضور تیلور بار روانی زیادی را به کشتی ما تحمیل می‌کرد. تیلور به دلیل آمادگی خوب بدنی، شرایط را برای نماینده کشورمان طی این سال‌ها سخت کرده بود و همه رقبای او از جمله یزدانی، فشار و استرس زیادی مقابل او متحمل می‌شدند.

دارنده طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه همچنین در خصوص بازگشت کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد به روی تشک، گفت: حسن یزدانی با نظر پزشکان ۱۵ اردیبهشت ماه به روی تشک بازخواهد گشت و پس از آن سرمربی و کادر فنی در خصوص او تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم