Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت : وجود هم افزایی مثبت بین دستگاه های خدمات رسان، از نکات برجسته مدیریت استان می باشد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ محمد فرهادی با بیان این مطلب در جلسه بررسی کوچ بهاره عشایر استان، از خدمات دستگاه های اجرایی متولی امور عشایر تقدیر کرد.
وی با اشاره به خشکسالی بی سابقه و شدید امسال و همزمانی کوچ بهاره عشایر استان با موج چهارم بیماری کرونا خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته باید به امور جامعه عشایری نگاه ویژه ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ؛ جامعه پرتلاش عشایری، هم در تولید و هم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند.
معاون استاندار، توجه به مقوله آموزش را برای جامعه عشایری مهم ارزیابی کرد و تصریح نمود: برنامه های آموزشی ارائه شده توسط اداره کل امور عشایری و جمعیت هلال احمر استان بسیار ارزشمند است و باید استمرار یابد.
فرهادی به مسئولیت فرمانداران در بسیج امکانات شهرستانی در جهت خدمت به جامعه عشایری اشاره کرد و گفت: امورات جامعه عشایری باید با محوریت فرمانداران در شهرستان ها، به طور ویژه پیگیری شود.
وی توجه ویژه به ایل راه های عشایری را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای سال ۱۴۰۰ قرار داریم، فرمانداران در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کنند.
معاون استاندار بر لزوم رعایت پرتکل های بهداشتی توسط جامعه عشایری تأکید کرد.
فرهادی تصریح نمود: با توجه به شیوع موج چهارم بیماری کرونا در کشور، جامعه عشایری نیز همچون همه مردم، باید پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هم افزایی دستگاه های متولی جامعه عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی ملک زاده بافقی گفت: با توجه به هشدار نارنجی و همچنین بارش‌های زیاد و اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان پیش بینی شده هشدارهای لازم داده شده و از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کردیم با آمادگی کامل انجام وظیفه کنند.

وی افزود: همچنین به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه ای استان نیز در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داده می‌شود تا از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

ملک زاده اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان باید همه ادارات خدمات رسان و همچنین دستگاه‌های اجرایی آمادگی صد در صدی را داشته باشند و هیچگونه کوتاهی و اهمال در این زمینه پذیرفتنی نیست چون با جان و مال مردم در ارتباط است.

اداره کل هواشناسی استان یزد، هشدار سطح نارنجی برای سه روز آینده صادر کرده و از بارش‌های سنگین باران و آبگرفتگی معابر، تگرک و تندباد و حتی شکستن درختان خبر داده است.

کد خبر 6085541

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود