Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید رضازاده سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد:  ساماندهی امور مربوط به دانشجویان تحت پوشش سازمان یکی از دستاورد‌های سازمان بهزیستی در سال ۹۹ بود.   او با بیان اینکه مربوط به دانشجویی‌ افرادی که معلول هستند و یا به دلایل دیگری تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از جمله فرزندانی که تحت سرپرستی سازمان‌اند و یا زنان سرپرست خانوار و فرزندان معلول که دانشجو هستند، ساماندهی شد، گفت: یکی از بهترین راهکار‌های توانمندسازی افراد و خروج از چرخه ناتوانی و رساندن به سطح دسترسی و توانمندی مناسب این است که سطح سواد این عزیزان بالا بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رضازاده ادامه داد: با ارتقای سواد این افراد می توانند به مناصب و شغل‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

او با بیان اینکه  با جلسات مختلفی که با دانشگاه آزاد داشتیم، توانستیم بدهی‌مان را پرداخت کنیم و بخش قابل توجهی مسائل و مشکلات حل شد، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم پرداختی‌های مناسبی داشته باشیم و امور دانشجویان را سر و سامان دهیم نیاز بود سامانه‌ای داشته باشیم که با دقت، کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر بتوانیم امور دانشجویان‌مان را انجام دهیم.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه  سامانه دانشجویی راه‌اندازی شد، بیان کرد: هر دانشجویی باید وارد سامانه می‌شد و اطلاعات خود را بارگذاری می‌کرد، ما نیز در دسترسی مختلفی که داشتیم، با بانک‌های اطلاعاتی مختلفی که داخل و خارج سازمان بود اطلاعات را تایید می‌کردیم و افراد در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گرفتند.

 سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور گفت: معلولانی که دارای درجه معلولیت متوسط، شدید و خیلی شدید بودند و ۷ دهک پایینی بودند قانونا موظف بودیم برای آن‌ها آموزش عالی رایگان فراهم کنیم.

او با بیان اینکه البته فرزندان تحت سرپرستی سازمان در اولویت یک پرداخت بودند، تصریح کرد: مابقی افراد تحت پوشش، در اولویت دو ما قرار داشتند و ما براساس بودجه باید تصمیم‌گیری می‌کردیم که تا چه میزان باید شهریه این افراد را پرداخت کنیم.

رضازاده ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه و ثبت‌نام آمار دقیق‌تر شد  همچنین با بررسی بودجه‌ای که داشتیم و از این طریق آمار اضافه‌ای که کاهش پیدا کرد توانستیم علاوه بر پرداخت اولویت یک به صورت صد درصدی، شهریه همه افراد تحت پوشش را به شرط اینکه در سامانه ثبت نام و مدارکشان را بارگذاری کرده باشند به طور صددرصد پرداخت کنیم

او با بیان اینکه استثنایی که وجود داشت در مبالغی بود که نرمال نبود و عدد و رقم‌ها بالا بود و آنجا هم اولویت یک به صورت صد درصد پرداخت شد، گفت: اولویت دو براساس مقطع تحصیلی دسته‌بندی شدند؛ افرادی که در مقطع دکترا تحصیل می‌کردند تا سقف ۱۰ میلیون تومان، افرادی که در مقطع فوق لیسانس تحصیل می‌کردند تا سقف ۷ میلیون تومان و فوق دیپلم و لیسانس نیز در سقف ۵ میلیون تومان را پرداخت کردیم، بنابراین توانستیم وضعیت دانشجویی را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی پرداخت شهریه سازمان بهزیستی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • تشریح اولویت‌های سال ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم