Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ به جذب هافبک دفاعی جوان چکش ها علاقه دارند.

دکلان رایس، هافبک دفاعی 22 ساله و انگلیسی باشگاه وست هم مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، انتظار می رود که در تابستان آینده، سران منچستریونایتد از جسی لینگارد برای جذب دکلان رایس استفاده کنند. اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ علاقه زیادی به رایس دارد و برخی منابع ادعا می کنند که در اردوی تیم ملی انگلستان، صحبت هایی در رابطه با انتقال این هافبک جوان به منچستریونایتد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران منچستریونایتد در تابستان آتی با توجه به شرایط رایس، برای به خدمت گیری‌اش تلاش خواهند کرد. گفتنی است که انتقال دکلان رایس به منچستریونایتد به روند پیشرفت این تیم در تقویت سایر پست ها نیز بستگی دارد. رایس تا سال 2024 با چکش ها قرارداد دارد.

اخبار داغ 

جهانگیر کوثری: قلیچ خانی استثنا بود؛ پروین گفت اگر او فوتبالیست است، من چه هستم؟! هروویه میلیچ برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول توماس مولر: شما از گل خوردن تیم می گویید اما اگر 6-3 یا 5-3 پیروز می شدیم، کسی گله نمی کرد دهمین برد پیاپی اینتر در سری آ با ثبت آمار عجیب 29% مالکیت توپ مقابل ساسولو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دکلان رایس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)

هری مگوایر گل اول منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (6.1MB)

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • گل بن بررتون به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 شفیلدیونایتد)
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!