Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر آموزش و پرورش، فرآیند ساخت سریال تلویزیونی هنرستان با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عصر امروز با حضور محسن حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش و شهریاری استاندار آذربایجان غربی، فرآیند تولید سریال تلویزیونی «هنرستان» که محصول همکاری مشترک آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان آذربایجان غربی می باشد، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهین منافی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در این خصوص اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح کشور، سریال تلویزیونی با عنوان«هنرستان» در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و با همکاری صدا و سیمای استان تولید می شود.

وی خاطر نشان کرد: این سریال در ۱۳ قسمت و با هدف بسط و گسترش رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش تولید می شود. 

گفتنی است «داوود غفاری» آذر کارگردان و «احمد عبادی» تهیه کننده این سریال می باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش رونمایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی سفر وزیر آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی سریال تلویزیونی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی

احسان علیخانی از فعالیت جدید خود خبر داد.   به گزارش سینما اعتماد، احسان علیخانی با انتشار تصویر جدید از خود در صفحه شخصی اش نوشت:سال نو مبارک   امیدوارم سالِ سلامتی ، لبخند ، آرامش ، آگاهی و تحول باشه برای همه ما    ٢ سال شد که کاری نساختم براتون ، قصه این ٢ سال بماند … با درسُ دانشگاه و نوشتن فیلمنامه خودم مشغول کردم که تجربه فوق العاده ای بود ، یک سال روی هر دو فیلمنامه کار کردیم با همکارام و انشالله اگر مشکلی نباشه یا مشکلی تولید نشه امسال میسازیم   الان مشغول تولید جوکر ( ٢ )هستم و همزمان پیش تولید سنگین برای هر دو قصه ای که نوشتیم ، فیلم سینمایی و بعد سریال    رفقا خیلی دلتنگم    خیلی با معرفتین   خیلی مواقع با پیام هاتون خجالتم میدین    و خوشحالم برای داشتنِ این  همه رفیقِ خفنِ با معرفت    الهی دل خوش و سلامت باشین   عکاس: میرفتاحی    فروردین ١۴٠٣ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • صیانت ازاراضی کشاورزی با مشارکت مردم امکان پذیر است
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌