Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@03:11:48 GMT

شهر یزد در حالت نیمه تعطیل

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۴۱۴

آفتاب‌‌نیوز :

علی صالحی اظهار داشت: با آغاز موج چهارم شیوع کرونا در استان متأسفانه شاهد رشد موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در روزهای اخیر هستیم به نحوی که استان را قرمز و در شرایط خطر و هشدار شدید قرار داده است.

‌وی ادامه داد: در راستای مصوبات جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۹ ضمن اعلام آماده باش و هشدار جدی در سطح استان، محدودیت‌های وضعیت قرمز به صورت یکسان در همه شهرهای استان از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۱ به مدت یک هفته اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی افزود: تعطیلی کامل آموزش حضوری آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها، تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها، موزه ها، سینماها، مهدکودک ها، شهر بازی ها، گیم نت ها و مراکز تفریحی آبی، ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر استانی به همه شهرهای استان و ممنوعیت جدی تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ از جمله این محدودیت هاست.

وی، فعالیت تمام اصناف به استثنای بند ۲ اطلاعیه تا ساعت ۱۴ هر روز و تعطیلی مطلق پس از ساعت ۱۴، فعالیت نانوایی‌ها، لبنیات، فروشگاه های مرغ و ماهی، قصابی، میوه فروشی و فروشگاه های بزرگ فقط تا ساعت ۲۰ را از دیگر محدودیت های مصوب برشمرد و گفت: فروشگاه های بزرگ از ساعت ۱۴ تا ۲۰ مجاز به عرضه مواد غذایی هستند و بقیه بخش ها تعطیل است.

صالحی اظهار داشت: رستورانها و اغذیه فروشی ها تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند و مراجعات عمومی، ملاقاتهای حضوری و جلسات اداری لغو و بر ارائه خدمات به صورت غیرحضوری تاکید می شود ضمن اینکه هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در آرامستانهای استان ممنوع است.‌

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد یادآور شد: هرگونه اعلام محدودیت جدید پس از تصویب در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به اطلاع هم استانی ها خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • پنجشنبه‌ ها تعطیل شد ؛ ساعت کاری کارمندان 4 ساعت کم شد