Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جذاب‌ترین و پربازدیدترین اخبار امروز پنج شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، به شرح زیر است:

تعطیلی واحدهای صنفی در کرمان/ فهرست گروه بندی مشاغل

آخرین آمار از وضعیت ویروس کرونا در کرمان

آغاز اعمال محدودیت‌های کرونایی در زرند

خنثی سازی عملیات تروریستی در یکی از شهرستان‌های کرمان

انتهای پیام/ی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای امروز جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ رضا همتی رئیس پلیس راهور کردستان اظهار کرد: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می گردند؛ از شهروندان درخواست نمود از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895659

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • بلومبرگ: بایدن بیشتر از ترامپ مخالف چین است
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!