Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادیبو در بازی های لیگ قهرمانان تیمش را همراهی نمی کند.

سرمربی الدحیل از مصدومیت مدافع تیم خود و غیبت این بازیکن تاثیرگذار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش طرفداری، فرداشب در چارچوب هفته پایانی لیگ ستارگان قطر، الدحیل میزبان الاهلی و یاران امید ابراهیمی خواهد بود تا این فصل برای الدحیل با قرار گرفتن در رتبه دوم به اتمام رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری لموشی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار از عملکرد بازیکنان الدحیل پیش از آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار نارضایتی کرد و از غیبت مدافع خود در این مسابقات پرده برداشت.

سرمربی الدحیل گفت:‌

من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم و باید خیلی از نکات در تیم ما بهتر شود. البته مصدومیت عاصم مادیبو روی عملکرد ما تاثیر بسیاری زیادی گذاشته است.

لموشی ادامه داد:

مادیبو در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل نخواهد بود زیرا کادر پزشکی درخواست کرده که این بازیکن در دوحه بماند و درمان خود را پیش گیرد.

این بازیکن در مسابقه مقابل الخور در روز سه شنبه مصدوم شد و لیگ قهرمانان آسیا و دیدار حساس مقابل استقلال را از دست داد.

اخبار داغ 

جهانگیر کوثری: قلیچ خانی استثنا بود؛ پروین گفت اگر او فوتبالیست است، من چه هستم؟! هروویه میلیچ برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول توماس مولر: شما از گل خوردن تیم می گویید اما اگر 6-3 یا 5-3 پیروز می شدیم، کسی گله نمی کرد دهمین برد پیاپی اینتر در سری آ با ثبت آمار عجیب 29% مالکیت توپ مقابل ساسولو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!

به گزارش "ورزش سه"، عوامل زیادی باعث شدند که آرسنال در رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بماند اما قطعا عاملی که شاید بیشتر از بقیه توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد عملکرد ضعیف و عجیب بوکایو ساکا بود.

ساکا در بازی رفت درخشید و گل اول تیمش را روی یک حرکت فوق‌العاده به ثمر رساند و در بازی بسیار تأثیرگذار بود اما در دیدار برگشت او در جو وحشتناک استادیوم آلیانز آرنا گم شد.

در نیمه اول او بارها توپ را لو داد و در حملات تیمش ضعیف عمل می‌کرد. در نیمه دوم هم پس از گل بایرن مونیخ که با ضربه سر زیبای یوشوا کیمیش به ثمر رسید، ساکا آمار بسیار ضعیفی را به جا گذاشت که درنهایت منجر به شکست و حذف توپچی‌ها شد.

ساکا در بازی امشب آمار صفر گل، صفر پاس گل، صفر خلق موقعیت، صفر شوت، صفر دریبل موفق و صفر سانتر موفق را ثبت کرده است که او را به یکی از ضعیف‌‌ترین بازیکنان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان تبدیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال