Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@08:48:21 GMT

روش های تمیز کردن زودپز برقی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۵۰۲

روش های تمیز کردن زودپز برقی

با بخارشوی لباس می توانید وسایل خانه را تمیز کنید در این بخش نحوه ی تمیز کردن زودپز برقی را آموزش داده ایم. ناطقان: بعضی از وسایل و یا قسمتی از بعضی وسایل قابل شستشو نیستند و نمی توان آن را راحت تمیز کرد بنابراین ما روشی را برای شما معرفی می کنیم.

 

خیلی از افراد با تمیز کردن زودپز برقی مشکل دارند اما ما روشی خیلی خوبی برای تمیز کردن زودپزهای برقی آورده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

لبه هایی که درب زودپز روی آن قرار می گیرد، تکه های غذا داخل آن گیر می افتند و بیرون آوردن آن ها خیلی سخت است. اما در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه با بخارشوی لباس این لبه ها را تمیز کنیم.

 
نحوه ی تمیز کردن حاشیه های داخلی زودپز برقی :

 

وسایلی که شما نیاز دارید :

بخارشوی لباس دستی

پارچه یا حوله ی کاغذی نازک

چاقو کره خوری

 
آموزش تمیز کردن حاشیه های داخلی زودپز برقی :

شروع کنید و بخارشوی دستی لباس، در لبه های زودپز قرار بدهید. به آرامی در اطراف محیط زودپز حرکت دهید، اجازه بدهید مقدار زیادی کثیفی و باقیمانده ی غذاها در لبه و اطراف لبه ای که درب آن روی گلدان قفل می شود، جمع می شود.


لبه ها و شیارهای زودپز را بخارشوی بگیرید

 

بعد، پارچه نازک یا حوله کاغذی خود را به لبه بکشید و آن را از داخل بلغزانید تا لکه های شل شده راحت پاک کنید. (این قسمت می تواند کمی مشکل باشد، اما استفاده از چاقوی کره ای کار با حوله و حرکت دادن آن را آسان تر می کند!)

 



پس از نرم شدن مواد غذایی با کارد کره ای، دستمال را از روی شیارها عبور بدهید

 

بعد از اینکه همه رطوبت اطراف حاشیه های زودپز را از بین بردید، لبه های آن را بررسی کنید. اگر تکه های محکم و سفت غذا در آن گیر کرده است،  مراحل بالا را تکرار کنید تا آن ها کاملا از بین بروند.

 

تکه های غذا تنها چیزی هستند که در این لبه ها وجود دارند! انجام این فرآیند حدود 5 دقیقه طول می کشد و بسیار جذاب است. لبه زودپز برقی من هم اکنون مانند روزی که آن را از جعبه خارج کردید تمیز است. این کار را بلافاصله بعد از هر بار پخت غذا انجام بدهید تا خشک نشوند و میکروب اطراف آن رشد نکند.

 
نحوه ی تمیز کردن زودپز برقی, تمیز کردن زودپز برقی با بخارشوی, طرز تمیز کردن زودپز برقی با بخارشوی لباس

این کار را با دقت انجام بدهید تا لبه های آن کاملا تمیز شوند

 

امیدوارم این روش تمیز کردن زودپز برقی برای شما مفید واقع شده باشد.
برچسب ها: زودپز ، ناطقان ، لباس ، برقی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زودپز ناطقان لباس برقی لبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد. این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند. مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟