Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:48:24 GMT

بابت تصمیم گیری‌های جدید عذر می‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۶۸۰

بابت تصمیم گیری‌های جدید عذر می‌خواهیم

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به لزوم اتخاذ و اجرای تصمیماتی متناسب با شرایط کنونی کرونا در فار و شیراز، بابت محدودیت‌هایی که ایجاد شده یا می‌شود از مردم عذرخواهی کرد.

عنایت‌الله رحیمی بعد از ظهر پنج‌شنبه ١٩ فروردین در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس با تاکید کرد: نیازمند اعمال سختگیری‌های بیشتر برای پیشگیری از بیماری کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان اینکه چاره‌ای نداریم جز اینکه تصمیمات سختگیرانه‌ای اجرا کنیم، افزود: ممکن است مردم به زحمت بیفتند اما ضمن عذرخواهی بابت تصمیم گیری‌های جدید، پذیرای محدودیت‌ها باشند تا در آینده‌ای نزدیک با آرامش وفراغ بال بیشتری زندگی عادی ادامه یابد.

استاندار فارس ادامه داد: همه بیمارستان‌های دولتی و خصوصی آمادگی در اختیار گذاشتن تخت‌های ویژه و عادی داشته باشند و هیچ بهانه‌ای پذیرفته هم نیست.

رحیمی همچنین خواستار راه‌اندازی بیمارستان‌های ثابت و سیار دستگاه‌های انتظامی و نظامی برای پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی شد و گفت: با اعلام دانشگاه این بیمارستان‌ها در اختیار حوزه سلامت قرار داده شود.

او همچنین با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با شدت بیشتری انجام خواهد شد، گفت: برابر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت‌هایی که اعلام شده ممنوع و بعضی هم محدود خواهد شد.

استاندار فارس اضافه کرد: ورود و خروج خودورها به شهرهای قرمز و نارنجی توسط نیروی انتظامی و با کمک بسیج تشدید یابد.

رحیمی همچنین از تشدید بازدید شبانه روزی میدانی، تداوم کمک‌های مومنانه و مواسات، ممنوعیت همه فعالیت‌های تجمعی تحت هر عنوان، استفاده از ظرفیت همه کادر درمان، در اختیار گذاشتن تابلوهای تبلیغاتی شهرداری ها در استان، تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی و کارگاهها توسط اداره کل کار و سازمان صمت فارس، تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تشدید برخورد با اصناف متخلف و اعمال دورکاری و کاهش نیروها توسط دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

او با تاکید بر اینکه همه دستگاهها مکلف و موظف به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستند، افزود: امور به صورت الکترونیکی دنبال و خدمات رسانی به مردم قطع نشود.

استاندار فارس همچنین با تاکید بر اینکه ماسک و مواد ضدعفونی به اندازه کافی و با قیمت مناسب در دسترس مردم قرار گیرد، گفت: برپایی نمازجمعه در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه امکان مراقبت‌های خانگی باید افزایش یابد، خواستار افزایش مراکز تست و تلاش برای واکسیناسیون بیشتر شد.

او با تاکید بر اینکه اکسیژن به میزان کافی برای شرایط اضطراری تامین شود، خواستار افزایش زمان فعالیت دفاتر پیشخوان و جلوگیری از ازدحام در شعب محاکم قضایی شد.

استاندار فارس همچنین خواستار تعطیلی موقت حمل و نقل عمومی در شیراز شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مترو شیراز فارس دانشگاه علوم پزشكي سازمان صمت فارس همه باهم علیه کرونا استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

استاندار در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان بر هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات شهر و استان اصفهان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان گفت: دست عنایت الهی به صورت مستمر به امداد مردم این سرزمین آمده و بی‌توجهی به پیشینه تاریخی این امداد الهی ما را دچار غفلت خواهد کرد.

وی با یادآوری شکست آمریکایی‌ها در طبس، خاطرنشان کرد: رژیم جنایتکار آمریکا به واسطه حمله به طبس قصد انجام جنایت‌های متعددی داشت و برای بمباران برخی از مناطق تهران برنامه‌ریزی کرده بود اما به مدد الهی این رژیم جنایتکار شکست خورد و این واقعه، سوره فیل را در ذهن یادآور می‌کند و خداوند متعال با امدادهای غیبی، تصویر و ترسیم دیگری از اراده خدا را در این سرزمین رقم زد و امیدواریم که خداوند باز هم ما را در مسیر حرکت به سوی جهانی شدن انقلاب یاری کند.

استاندار در ادامه به بازدید از منطقه شرق شهرستان اصفهان اشاره کرده و گفت:  با توجه به‌ وسعت شهرستان اصفهان و همچنین چالش‌ها، مشکلات، حواشی مسائل مناطق مختلف این شهرستان، قرار بر این بود که مسائل شهرستان اصفهان در سفرهای متعدد و به صورت منطقه‌ای مورد بررسی قرار بگیرد و در این راستا و در امتدا سفرهای شهرستانی، امروز در خدمت منطقه شرق شهرستان اصفهان بودیم و چالش‌ها و مشکلات این منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این سومین سفر منطقه‌ای به شهرستان اصفهان بود و در این راستا به  مناطق بر آن شمالی و جنوبی، کراج و شهرهای زیار، قهجاورستان سفر کرده و از برخی پروژه‌ها بازدید به عمل آوردیم‌.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ادامه سفرهایی را به سایر مناطق اصفهان نیز خواهیم داشت تا بتوانیم چالش‌ها و مسائل سایر مناطق را هم از نزدیک بررسی کنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت:  از روسای دستگاهی اجرایی شهرستان و استان انتظار داریم با مساعدت و هم‌فکری راهکارهای خودشان را برای حل مشکلات ارائه دهند و این رویکرد هم‌افزا و  نگاه خیرخواهانه مدیران استان در جلسات مختلف تجلی پیدا کرده و منجر به حل موانع و مشکلات شده است و امیدوارم که امروز نیز همه کمک کنند تا اتفاق ماندگاری برای منطقه شرق اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت