Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@16:29:27 GMT

راه اندازی فاز اول خط ۲ قطار شهری تبریز در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۷۱۵

راه اندازی فاز اول خط ۲ قطار شهری تبریز در سال جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: تلاش می‌کنیم فاز اول خط دو قطار شهری تبریز امسال راه اندازی شود.

ایرج شهین باهر در خصوص تامین اعتبار خط دو قطار شهری تبریز، اظهار کرد: خط دو مترو بزرگترین پروژه شمال غرب کشور است و ما تلاش می‌کنیم تا به شکل جدی این پروژه را پیش برده و تسریع در اجرای آن را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: در مجموع امسال بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان فقط برای خط دو اختصاص می‌دهیم که این مبلغ از محل فروش اوراق مشارکت و نیز اعتبارات تزریقی شهرداری تبریز، تامین می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ که در قالب یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: برای سال ۱۴۰۳ حدود بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به حوزه آب و پساب و روان‌آب در بودجه دیده شده است. این بودجه به غیر از توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان‌ها است. بعد از انقلاب، ۳۱ برابر توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان‌ها را در شهر تهران داشتیم. تملک ۲۰ باغ برای اضافه شدن به فضای سبز شهر تهران در برنامه است. همچنین در سال ۱۴۰۲ دو میلیون و پانصد هزار اصله درخت غرس شده است.

وی افزود: تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران موضوع مهمی بود که برای آبیاری فضای سبز و مدیریت آن، ضرورت داشت که تدوین این طرح جامع، در سال جاری تکمیل شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه با همکاری یکی از دانشگاه‌ها، در ۱۵ ماه آینده یک سیاهه انتشار جدید در حوزه آلودگی هوا منتشر می‌شود، گفت: برقی سازی خودروها، اتوبوس و تاکسی‌های برقی قطعا به آلودگی هوا کمک می‌کند که البته در این مدت تخریب‌هایی در این زمینه انجام شده که البته مدیران شهری باید اقدامات سازنده و مفید خود را ادامه دهند و نسبت به تخریب‌ها در زمینه برقی سازی ناوگان توجهی نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • قطار وعده‌ ها برای اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی!
  • احداث یک باغ ایرانی جدید در شیراز تا پایان سال جاری
  • راه اندازی دبیرخانه بیماری های غیرواگیر در وزارت بهداشت
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • تکمیل طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری
  • افت ۱۶درصدی بارش‌های امسال نسبت به سال‌های نرمال
  • ببینید | ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج در جوانان؛ راه‌اندازی قطار سریع‌السیر!
  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز