Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:09:13 GMT

کتابخوان‌های خراسان شمالی ۱۵ هزار جلد کتاب خریدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۷۹۴

کتابخوان‌های خراسان شمالی ۱۵ هزار جلد کتاب خریدند

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مردم استان خراسان شمالی سال گذشته در اجرای طرح‌های فصلی فروش کتاب ۱۵ هزار و ۶۸۳ جلد کتاب خریداری کردند که بین طرح های مختلف در بیشترین آن یعنی طرح تابستانه به میزان پنج هزار و ۲۴۳ جلد کتاب خریداری شد.

وی مجموع کتاب‌های خریداری شده را بیش از پنج میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: استقبال مردم از اجرای طرح‌های فروش کتاب در سال گذشته چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی همچنین تصریح کرد:  ۸ کتاب فروشی در سطح استان خراسان شمالی در اجرای طرح‌های فصلی مشارکت داشته اند.

وی بیان کرد: این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی‌ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴، برای هدفمند کردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب فرهنگ خراسان شمالی امور فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود