Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:36:57 GMT

جراحی ۱۱ زندانی با همت بسیج جامعه پزشکی گلستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۸۶۴

جراحی ۱۱ زندانی با همت بسیج جامعه پزشکی گلستان

زنگانه از جراحی ۱۱ زندانی ندامتگاه گنبدکاووس با همت بسیج جامعه پزشکی گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مجتبی زنگانه» شامگاه امروز (پنجشنبه 19 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 11 زندانی ندامتگاه گنبدکاووس با همت جامعه پزشکی گلستان جراحی شدند.

 

رئیس اداره زندان گنبدکاووس ادامه داد: 20 درصد از هزینه های زندان صرف سلامت زندانیان می شود و در سال گذشته 35 زندانی در مراکز درمانی استان گلستان به همت بسجیان جامعه پزشکی جراحی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنگانه بیان کرد: جراحی این زندانیان به همت بسیج جامعه پزشکی استان در انتهای سال 99 و پیگیری همکاران ما رقم خورده است.

 

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی استان با حضور در ندامتگاه گنبدکاووس و معاینه زندانیان تشخیص داد که این 11 زندانی نیاز به عمل جراحی دارند.

 

گفتنی است، مددجویان نیازمند به صورت رایگان از طریق بسیج جامعه پزشکی جراحی می شوند.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: جراحی زندانیان عمل جراحی بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان