Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:14:48 GMT

نظرسنجی از کارشناسان؛ گل های پرسپولیس آفساید بودند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۹۰۶

نظرسنجی از کارشناسان؛ گل های پرسپولیس آفساید بودند؟

دو گل پرسپولیس به نساجی با اعتراض کادرفنی و هواداران تیم نساجی مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، گل عیسی آل کثیر که در دقیقه 90+1 به ثمر رسید، با انتقادی در فضای مجازی مواجه شد و هواداران تیم های رقیب پرسپولیس اعتقاد داشتند که این گل در موقعیت آفساید وارد دروازه نساجی شده است.

 

 

علی خسروی: گل آل کثیر آفساید نبود


گل اول مشکلی نداشت و گل دوم هم به هیچ وجه آفساید نبود چرا که توپ جلوتر از عیسی آل کثیر است و آفساید با توپ محاسبه می‌شود نه بازیکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید عالیشاه ملاک قرار داده شود. من صحنه فریز شده را دیدم و به نظرم گل کاملا سالم است.

 

 

نوید مظفری: گل آل کثیر آفساید بود


گل دوم پرسپولیس قطعا آفساید بود. متاسفانه در لیگ ما  خیلی بیش از حد به داوری اعتراض می‌کنند و این موضوع تبدیل به یک اپیدمی شده است. این دیدار صحنه آنچنان خاصی نداشت که این همه اعتراض در آن صورت بگیرد.

 

 


حسین عسگری: گل آل کثیر آفساید بود


این از آفسایدهای سخت است برای کمک داور و احتمال این که اشتباه کند زیاد است. به نظر من اینجا آل کثیر 10 سانتی متر در آفساید است و گل باید مردود شود اما واقعا سخت است. در صحنه گل اول من فکر نمی‌کنم مشکلی باشد و گل در موقعیت سالم به ثمر رسید.

 

 

حیدر سلیمانی: گل آل کثیر آفساید نبود


گل اول پرسپولیس باید به نام ترابی ثبت شود، چون کنعانی‌زادگان پایش به توپ نرسید. از سویی دیگر کنعانی‌زادگان با مدافعان نساجی در یک خط قرار داشت، ولی دو بازیکن دیگر پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار داشند اما به دلیل اینکه توپ ترابی مستقیماً به گل تبدیل شد آفسایدی در کار نیست و گل صحیح بود.


در گل دوم پرسپولیس نیز عیسی آل‌کثیر در ابتدا در آفساید بود، ولی پاس به او نرسید و زمانی توپ را از عالیشاه دریافت کرد که آفساید نبود. در این صحنه عالیشاه به‌عنوان پاس‌دهنده و عیسی آل‌کثیر به‌عنوان دریافت‌کننده هر دو جلو‌تر از خط دفاعی نساجی در یک خط قرارداد داشتند و برای همین این گل نیز صحیح است.

 

 

جعفر خوشرو: گل آل کثیر آفساید نبود


در صحنه گل دوم پرسپولیس صحبت در مورد آفساید بود که در دوربین‌های تلویزیون خوب نشان نداد اما من در نگاه اول این توپ را آفساید ندیدم. درباره گل اول هم فکر نکنم مشکلی وجود داشته باشد.  در بازی بدون تماشاگر  که سطح سختی بازی، متوسط است، نباید اینقدر کارت زرد و قرمز رد و بدل شود. درست است که این کارت‌ها در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود اما نباید کارت زیادی داده می‌شد. داور نتوانست التهاب نیمکت‌ها کنترل کند و باعث این اتفاقات شد.

 

 

حسین نجاتی: گل آل کثیر آفساید نبود


من هر دو صحنه را با دقت دیدم، کاملا سالم است. درباره گل اول که با هیچ ابزار تکنولوژی قابل اثباتی نمی‌توان گفت که این صحنه آفساید است. گل دوم هم اشتباهی که خیلی از کارشناسان ممکن است مرتکب شونداین است که تصورشان این است که بازیکن مهاجم زننده گل از هم دسته خودش جلوتر است اما اینطور نیست. این قانون اصلا وجود ندارد. مهاجم باید از توپ جلوتر باشد و در صحنه ارسال توپ، نهایتا با توپ در یک خط است و آفساید نیست؛ به هیچ عنوان.

 

 

رضا سخندان: گل آل کثیر آفساید نبود


در این دو صحنه داور تصمیمات بسیار خوبی گرفت و تصمیمش درست بود. صحنه گل اول پرسپولیس که به هیچ عنوان آفساید نبود و در صحنه گل دوم هم به نظرم در یک خط قرار داشتند.

 

 

نوذر رودنیل: گل اول پرسپولیس آفساید بود


گل دوم تیم پرسپولیس، طبق قانون، این صحنه به هیچ عنوان آفساید نیست. درباره گل اول چیزی مشخص نیست و به نظرم می‌آید که آفساید است.

پرسپولیس تهران نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نساجی مازندران عیسی آل کثیر صحنه گل گل اول گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی استان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف، ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند .

وی افزود: یک نفر دستگیری و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی