Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه مجدداً از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور را محکوم کرده و ضمن بازخواست این رژیم گام‌های قاطعانه و فوری برای منع تکرار تجاوزات بردارد.

بر اساس این گزارش، دمشق همچنین بر ضرورت پاسخگو کردن کشورهای حامی تروریسم در سوریه و وادار کردن آنها به توقف نقض قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه سوریه همچنین در این بیانیه گفت که این حمله درست وقتی رخ می‌دهد که جهان عید پاک را که پیام‌آور محبت و صلح برای همه است، جشن می‌گیرد.

وزارت خارجه سوریه از حملات جدید رژیم صهیونیستی به خاک این کشور انتقاد کرد و گفت: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله موشکی از سمت جولان اشغالی سوریه به بعضی اهداف واقع در اطراف دمشق را انجام دادند. وزارت خارجه سوریه آورده است: تداوم اقدامات اشغالگران در ارتکاب جنایات تروریستی با این هدف اساسی صورت می گیرد که از شبکه‌های تروریستی حمایت کنند و نگذارند ارتش عربی سوریه و متحدانش شبکه های تروریستی داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی را شکست دهند. کد خبر 5184727

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه دمشق رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه برجام رژیم صهیونیستی اردن عربستان سعودی فلسطین ترکیه کمیسیون ویژه برجام افغانستان اوکراین سوریه وزارت خارجه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: غرب به واسطه امپراطوری عظیم رسانه‌ای اینگونه القا کرده بود که آمریکا و متحدانش یک قدرت شکست‌ناپذیر در حوزه دفاعی هستند و کشورهایی همچون جمهوری اسلامی حرفی برای زدن ندارند.

رضایی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ثابت شد که این گزاره غرب پوشالی است و قطعا شکست خواهند خورد، البته پیش از این در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی رزمندگان حماس این مهم را اثبات کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام بی سابقه به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را مورد تنبیه قرار داد و به این رویه که حملات صهیونیست‌ها بدون پاسخ می‌ماند پایان داد.

وی افزود: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

دیگر خبرها

  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟