Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سرخ ها از آمادگی برای آسیا می گوید.

سرخ ها توانستند نساجی را در آزادی شکست دهند.

 کاپیتان سرخپوشان درباره دیدار مقابل نساجی مازندران گفت:

می‌دانستیم بازی سختی را  در پیش داریم. اکنون آماده حضور در آسیا می شویم. آنجا شرایط سخت تر خواهد بود  و بازی ها نزدیک تر. امروز، بازی حساسی برای هر دو تیم بود و همین باعث شد تا برخورد و اعتراض زیاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال درباره فرصت‌های زیادی که سرخپوشان ایجاد کردند، گفت:

فوتبال همین است و ما امروز موقعیت های خوبی داشتیم. انشاالله بچه های ما در آینده بهتر عمل خواهند کرد و تعداد بیشتری از این فرصت‌ها به گل بدل خواهد شد.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) نوید مظفری: گل دوم پرسپولیس قطعاً آفساید بود / درباره گل اول خیلی نمی شود نظر داد ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت شوخی بوفون با بازیسازی خودش از عقب زمین در توئیتر ناصر الخلیفی: پیروزی مقابل بایرن مونیخ، برد مهمی در تاریخ باشگاه ما است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)