Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@00:46:49 GMT

زلاتان ستاره سینما می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۳۳۸

زلاتان ستاره سینما می‌شود

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، قرار است سال آینده در فیلم آستریکس و اوبلیکس در کنار ستاره های هالیوودی نقش آفرینی کند.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیمویچ در آستانه چهل سالگی شاید بالاخره به این فکر افتاده باشد که در سال های پس از بازنشستگی از فوتبال به چه کاری خواهد پرداخت؟ زلاتان که به ادعاهای عجیب و غریب و حضور پر سر و صدا و رفتار منحصر به فردش مشهور است، احتمالا نمی تواند خودش را در نقش یک ایجنت اتوکشیده و باسیاست و یا یک کارشناس فوتبال تصور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عادتی که ایبرا به رک گویی و بیان بی پرده افکارش دارد، ظرف یک هفته شغلش به عنوان کارشناس فوتبال را از دست خواهد داد!

با اعلام این خبر غافلگیرکننده که زلاتان به زودی برای اولین بار به نقش آفرینی در سینما خواهد پرداخت، به نظر می رسد که ستاره سوئدی نیز اخیرا به همین موارد فکر می کرده است.

 

 

نشریه سینمایی ددلاین اعلام کرده است که ابراهیموویچ در فیلم "آستریکس و اوبلیکس: امپراطوری میانه" جلوی دوربین خواهد رفت. آستریکس و اوبلیکس پنجمین سریال شناخته شده و محبوب فرانسوی زبان است و احتمالا شما هم در کودکی با شخصیت های آن آشنا شده باشید.

 

 

زلاتان امروز در توییتر خود نیز این خبر را اعلام کرده است. او در کنار چندین شخصیت هالیوودی دیگر از جمله ماریون کوتیارد، هنرپیشه معروف فرانسوی و وینسنت کسل، در این فیلم به نقش آفرینی خواهند پرداخت و در نقش شخصیتی به نام آنتی ویروس ظاهر خواهد شد. این فیلم قرار است در فرانسه و مراکش تصویربرداری شود.

 

 

ابراهیموویچ اولین ستاره فوتبالی نیست که بخت خود را روی پرده نقره ای می آزماید، پیش از او دیوید بکام، وینی جونز،فرانک لبوف و کریس کامارا نیز در فیلم های سینمایی به نقش آفرینی پرداخته اند.

در حال حاضر اما هواداران میلان امیدوارند که رفتن ابراهیموویچ به سینما حواس او را از بازی های سرنوشت سازی که برای رسیدن به چمپیونزلیگ پیش روی این تیم است، پرت نکند. روسونری هم اکنون، با چهار امتیاز بیشتر از ناپولی در رده پنجم جدول، در جدول سری آ دوم است.

زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان نقش آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه

الناز شاکردوست با انتشار تصاویری از حضور خود در بیستون کرمانشاه نوشت:   بیستون کعبه عشاق جهان است هنوز / اتش عشق جهان خفته در ان است هنوز ؛ ای که بی هوش از این دشت جنون میگذری / گوش و ا کن که همه اه وفغان است هنوز   توجه: دو تا عکس اول کیکه ولی دو تای آخر واگعی مکان: بیستون_کرمانشاه زمان: فروردین۱۴۰۳  

   

دیگر خبرها

  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد
  • نوروز و سینما
  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • ثروت‌آفرینی با پرورش الاغ