Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@19:05:32 GMT

ابتلای وزیر کشور به کرونا تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۳۵۷

ابتلای وزیر کشور به کرونا تکذیب شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور، درباره شایعه ابتلای وزیر کشور به ویروس کرونا گفت: یک یا دو نفر از اطرافیان رحمانی فضلی وزیر کشور به صورت خفیف به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و او هم از جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و طبق توصیه کادر بهداشت امروز فعالیت‌های خود را به صورت مجازی پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با این وجود وزیر کشور منتظر نتیجه دقیق آزمایش‌ها هستند. وگرنه شرایط او بسیار عادی و کاملا مساعد است و انشالله مورد خاصی هم نیست.

مشاور وزیر کشور  درباره برخی از شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره دلخوری وزرای کشور و بهداشت و عدم حضور آن‌ها در جلسه پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا با حضور و رییس جمهور نیز اظهار کرد: من درباره آقای دکتر نمکی اطلاع ندارم. اما در رابطه با آقای رحمانی فضلی وزیر کشور اصلا چنین چیزی صحت ندارد و او از هیچ فردی مانند رییس جمهور و سایر وزرا ناراحت نیست و کار‌ها در شرایط انجام می‌شود.

وی انتشار چنین اخباری را ناشی از بداخلاقی‌هایی دانست که برخی رسانه‌ها و جریان‌ها با طرح آن‌ها به دنبال مشوش کردن فضای کشور در این شرایط هستند، عنوان کرد.

پربیننده ترین فعالیت مشاغل گروه۲ در شهرهای قرمز تا دو هفته ممنوع شد ارتقای لایحه رتبه‌بندی معلمان با توجه به صلاحیت‌ها تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل گروه۳،۲و۴ در تهران/ قرنطینه تهران منتفی است تعطیلی ۲هفته‌ای بازار بزرگ تهران آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱/۱۹)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب محدودیت پرواز در کشور

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور را تکذیب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در واکنش به برخی شایعات در خصوص محدودیت پروازی در برخی مناطق کشور اعلام کرد:« در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور وجود ندارد. تمامی مسیرهای هوایی اسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • تکذیب محدودیت پرواز در کشور
  • تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • محدودیت پروازی در آسمان و فرودگاه‌های ایران تکذیب شد
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم