Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین آمده است: بیستم فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی فناوری هسته ای ثبت شده و نماد خودباوری، استقلال علمی و نهضت نرم افزاری دانشمندان مومن و انقلابی و تداعی کننده عزت و اقتدار جوانان این مرز و بوم در عرصه علم و فناوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که دانشمندان متعهد و متدین ایران اسلامی «ما می توانیم» را در عمل نشان داده و عزت و اقتدار ملی در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای را به تجلی رساندند و بار دیگر قدرت و عظمت ایرانی را به تمام دنیا نشان دادند.

در بخش دیگر این بیانه آمده است: دانشمندان جوان ایران اسلامی علیرغم وجود تحریم های فلج کننده، فشارهای روزافزون و کارشکنی های گسترده ی کشورهای غربی و اروپایی و در رأس آن ها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی توانستند با تلاش های بی وقفه و اتکال به خداوند متعال و در ظل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مد ظله العالی) سنگرهای علم را بشکافند و با دست یابی بر چرخه کامل سوخت هسته ای موجب شگفتی جهانیان و دارندگان انرژی هسته ای در دنیا شوند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشمند، مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد، محسن فخری زاده که با نثار خون خویش نقش اساسی در بهره مندی جمهوری اسلامی ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای داشتند، از خداوند متعال خواهان موفقیت تمام دانشمندان هسته ای کشورمان در این مسیر سخت و دشوار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین روز ملی فناوری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم پاسخگویی مدیریت شهری نسبت به مکاتباتش مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین همچنین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم الله‌یاری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورای شهر در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه دریافت تسهیلات از بانک شهر برای تکمیل پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: دریافت تسهیلات اتفاق خوبی است که می‌تواند منجر به تکمیل و بهره‌برداری بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

وی افزود ضرورت دارد تا به مانند دیگر کلان‌شهرها بتوانیم از ظرفیت بانک شهر برای اخذ تسهیلات بیشتر استفاده کنیم و نباید این تسهیلات صرف پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری شود؛ در ضمن مدیریت شهری قزوین باید پرداخت مطالبات و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون فرهنگی در حوزه مساعدت‌ها را تسریع کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم پاسخگویی مدیریت‌شهری قزوین نسبت به مکاتبات مبنی بر جذب نیروی غیرقانونی تأکید کرد و گفت: شهرداری قزوین درباره استفاده از نیروهای بازنشسته در شهرداری و موارد دیگر که به شهرداری اعلام شده پاسخگو باشد.

الله‌یاری همچنین به موضوع ساخت مستند ایران‌گرد توسط جواد قارایی اشاره کرد و افزود: با نظر و موافقت شورای اسلامی شهر قزوین در سال گذشته ساخت مستند از جاذبه‌های گردشگری فرهنگی و تاریخی قزوین توسط جواد قارایی تهیه‌کننده مستند ایران‌گرد به تصویب رسید، اما متأسفانه تاکنون قرارداد کار منعقد نشده است.

وی در تذکری خواستار تسریع در روند انعقاد قرارداد ساخت مستند ایران‌گرد توسط مدیریت شهری قزوین شد و ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است فصل کاری برای تصویر برداری را از دست بدهیم، به همین خاطر ضرورت دارد تا در اسرع وقت قرارداد این مستند منعقد شود و کار عوامل اجرایی مستند کلید بخورد.

کد خبر 747664

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  • اسلامی: ایران از قطب‌های اصلی تولید انواع رادیوداروها است
  • ایران از قطب‌های اصلی تولید انواع رادیوداروها است