Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعه ای افزود: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد حملات سازماندهی شده علیه وزیرکشور و وزارت کشورهستیم که قطعا با هدف تاثیرگذاری در روند فعالیت های مهم این وزارتخانه در انجام انتخابات پرشور و ایمن است.

مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور همچنان مقتدرانه با انجام وظایف قانونی خود خواهد پرداخت درخصوص شایعه ابتلای وزیر کشور به کرونا تصریح کرد: در چند روز گذشته دو تن از نزدیکان وزیر کشور به طور خفیف به بیماری کرونا مبتلا شده بودند که جناب وزیر با توصیه متخصصان بهداشت و درمان و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و اطمینان از وضعیت جسمانی اقدام به دادن آزمایشات لازم کرده و ترجیحا امروز در سلامت کامل و از طریق مجازی به امورات پرداختند و انشاالله با رفع نگرانی ها از روز شنبه در محل کار حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعه ای همچنین با رد شایعه دیگری مبنی بر جعل مصاحبه به نقل از دکتر واعظی رییس محترم دفتر رییس جمهور افزود: این خبرسازی نیز نمونه ای دیگر از بداخلاقی های برخی جریانات سرخورده و ورشکسته است که قصد دارند ناکامی های سیاسی واجتماعی خود را از طریق حمله به رکن برگزاری انتخابات و سیاست داخلی کشور جبران کنند.
 

برچسب‌ها وزیر کشور ستاد ملی وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور ستاد ملی وزارت کشور وزیر کشور ستاد ملی وزارت کشور اخبار کنکور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباه مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

اهم اظهارات او را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* انتخابات مرحله دوم در ۸ حوزه انتخابیه به شکل تمام الکترونیک برگزار می‌شود اما در حوزه‌هایی که تک نماینده است انتخابات به شکل غیر الکترونیک برگزار خواهد شد.

* درباره صدور کارت ملی نیز، آن دسته از تعهدات قبلی ما انجام شده اما یک عده‌ای هستند که باید از نو برای آنها کارت ملی صادر می‌شد که مراحل صدور انجام خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888602

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان: افغانستان سرچشمه تروریسم در کشور ماست
  • لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تصادقات جاده‌ای / بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • خبرهای وزیر کشور درباره افزایش جرایم رانندگی، انتخابات الکترونیک و ...
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی