Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی از عملکرد تیمش مقابل نساجی مازندران راضی است.

به گزارش برنا؛ یحیی گل‌محمدی که در دیدار مقابل نساجی مازندران محروم بود و بازی را از روی سکوها می‌دید، می‌گوید: ما در این بازی توانستیم موقعیت‌های گلزنی زیادی را خلق کنیم و من از عملکرد فنی بچه‌ها راضی هستم. آنها خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند اما در بازی با نساجی مازندران هم تمرکز لازم را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که بچه‌ها توانستند موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کنند یعنی تیم خوبی هستند و مسلما در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

گل‌محمدی افزود: ما نباید روی گل‌نزدن یک بازیکن خیلی مانور کنیم شما در صحنه گل دوم پرسپولیس دیدید که عالیشاه از خودگذشتگی کرد و پاس بسیار خوبی را به آل‌کثیر داد. این همان چیزی است که ما در پرسپولیس به آن نیاز داریم یعنی موفقیت تیم مهم‌تر از موفقیت یک نفر است و البته من از عملکرد بچه‌ها و نتیجه بازی راضی هستم. هرچند که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و کسب یک پیروزی پرگل تر هم دور از دسترس نبود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران