Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:01:55 GMT

ترکیه سفیر ایتالیا در آنکارا را فراخواند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۴۹۷

ترکیه سفیر ایتالیا در آنکارا را فراخواند

در پی اظهارات تند نخست‌وزیر ایتالیا علیه رجب طیب اردوغان، وزارت خارجه ترکیه سفیر ایتالیا در آنکارا را فراخواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی، وزارت خارجه ترکیه سفیر ایتالیا در آنکارا را به دلیل اظهارات تند نخست‌وزیر ایتالیا علیه رئیس جمهور ترکیه و «دیکتاتور» خواندن اردوغان، فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماریو دراگی» نخست‌وزیر ایتالیا دیروز در واکنش به «تحقیر» رئیس کمیسیون اروپا در جریان مذاکرات آنکارا، اردوغان را «دیکتاتور» خواند.

سه شنبه گذشته رییس کمیسیون اروپا و رییس شورای اروپا برای گفت‌وگو با رئیس جمهور ترکیه در مورد پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا وارد آنکارا شدند، اما هیچ صندلی برای نشستن «فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا در جریان مذاکرات در نظر گرفته نشد.

نخست‌وزیر ایتالیا روز چهارشنبه در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره رفتار «تحقیر آمیز» ترکیه با رئیس کمیسیون اروپا در جریان مذاکرات آنکارا، اردوغان را «دیکتاتور» خواند.

انتهای پیام

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایتالیا اردوغان اتحادیه اروپا ترکیه ایتالیا اردوغان اتحادیه اروپا ترکیه نخست وزیر ایتالیا کمیسیون اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا

(تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد