Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ فوتبال اروپا، پنجشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز شد.

گرانادا صفر - منچستریونایتد ۲

این مسابقه که در کشور اسپانیا و به میزبانی تیم گرانادا برگزار شد، با برتری تیم فوتبال منچستریونایتد به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستری‌ها این مسابقه را با برتری ۲ بر صفر مقابل میزبان خود به اتمام رساندند. گل‌های شاگردان سولسشر را در این بازی مارکوس رشفورد و برونو فرناندز به ترتیب در دقایق ۳۱ و ۸۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

شیاطین سرخ با پیروزی خارج از خانه مقابل حریف اسپانیایی خود با شرایط بهتری نسبت به حریف، دیدار دور برگشت این مرحله از مسابقات را برگزار خواهند کرد.

آرسنال یک - اسلاویاپراگ یک

مسابقه تیم‌های فوتبال آرسنال و اسلاویاپراگ چک در چارچوب مسابقه دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با تساوی یک - یک به اتمام رسید. گل‌های این بازی را نیکلاس په په در دقیقه ۸۶ برای تیم آرسنال و هولس در دقیقه ۹۴ برای تیم مهمان، یعنی اسلاویاپراگ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال آرسنال با توجه به این تساوی خانگی، در مسابقه برگشت این مرحله از رقابت ها مقابل تیم اسلاویاپراگ کار سختی را برای پیروزی و صعود احتمالی پیش رو خواهد داشت.

نتایج سایر دیدار‌های این مرحله:

آژاکس یک - آس رم ۲

دیناموزاگرب صفر - ویارئال یک

مسابقات دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا هفته آینده ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به صورت همزمان برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید

لیگ اروپا/ صعود سخت شاگردان آرتتا/ تیم مورینیو در حد این جام هم نبود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا منچستریونایتد آرسنال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏